Onderwerp: minnie speelt saxofoon
Ik had voor het eerst deze weekend twee opdrachten. Petje af voor iedereen die dit vaker doet. Ik vond het best wel vermoeiend. Een hele tijd geen taart aanvragen en dan opeens twee aanvragen voor hetzelfde weekend. Ik hou het voortaan toch maar bij maximaal 1 taart.
Eerste taart is voor een meisje die 8 jaar werd. Heel veel van muziek houdt en sinds kort saxofoon speelt. Ik moest hier maar wat mee doen.
Onderste laag is gevuld met ganache en verse bananen. Bovenste is gevuld met ganache en aardbeien. Wilde eigenlijk nog wat confetti maken maar ze kwamen de taart wat eerder dan gepland afhalen. Ik heb hem dan maar zo ingepakt en meegegeven. Door haast snel een foto gemaakt na het inpakken.

De tweede taart was voor een meisje dat vier jaar werd. Ze wou graag minnie mouse op de taart van top tot teen
en de kleuren roze en paars. Ik heb minnie even van mijn zoon moeten redden. Hij vond haar blijkbaar ook erg leuk
Ze hoorde eigenlijk bovenop de taart maar bleef niet staan. Ik heb haar dan maar op de eerste laag geplaats en een strik gemaakt als topper. En dan een vraag. Hoe kan ik ervoor zorgen dat een topper blijft staan?

Ow ja de onderste laag is gevuld met aangevette slagroom en lemon curd. De bovenste laag gevuld met ganache en aardbeien jam.
Bedankt voor het kijken. Tips zijn zeker welkom...
en
die verse bananen, worden die niet bruin? Druk je ze in stukjes in de ganache? of..?
Voortaan moet hij dus langer