Onderwerp: Gezocht keukenmachine
ik ben opzoek naar een keukenmachine maar weet niet wat ik het beste kan nemen hoeveel watt welk merk hoe groot de kom moet zijn heeft iemand tips
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Gezocht keukenmachine
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben opzoek naar een keukenmachine maar weet niet wat ik het beste kan nemen hoeveel watt welk merk hoe groot de kom moet zijn heeft iemand tips
ik heb de bosh mum 5 met 750watt heb ik via redcoon.be besteld voor 167euro was ie thuisgeleverd en al.
ik ben er alleszins zeer tevreden van, het ding draait bijna dagelijks en soms hele dagen aan 1 stuk door.
hoop dat je hier iets aan hebt
bij de kruidvat hebben ze voor 80 euro nu een clatronic!
ja ik heb de aktie bij het kruidvat gezien maar weet niet of t wat is
ja ik heb de aktie bij het kruidvat gezien maar weet niet of t wat is
zie mijn topic bij babbel na t bakken of de kruitvat actie. Daar komen n paar reaxties van dames die m wel kennen.
Ik heb zelf een Kenwood met een grote kom en persoonlijk vind ik dat wel ideaal. Hij is wel een stuk duurder, dus je moet wel zoveel geld uit willen geven, maar ik bak vaak zelf broodjes en maak dan grote hoeveelheden brooddeeg en dan is die grote kom ideaal.
Maar bij de Makro hebben ze ook vaan een Kenwood met kleinere kom in de aanbieding. Daar schijnen ook veel mensen goede ervaring mee te hebben
Ik zag deze week een keukenmachine bij de nieuw geopende ALDI in Amersfoort. Ik dacht 159,00. Ik heb zelf de machine van de Trekpleister. Deze bevalt goed. (lijkt op de clatronic)
Ik heb een Kitchen Aid artisan en ben daar heel tevreden over maar het kost wel veel geld. Het budget dat je ervoor wilt gebruiken zal ook wel een rol spelen. In njamtaart heeft een artikel gestaan over deze kitchen aid en de Kenwood en omdat Kenwood een stuk goedkoper was kwam die eigenlijk in aanmerking maar toen had ik de mijne al.
V&A is bedoeld voor Vraag & Aanbod tweede kans en voor aanbiedingen bij reguliere winkelketens, niet voor advies voorafgaand aan aanschaf.
[MOVE] --> Keuken- en andere apparatuur.
kitchenaid mixer artisan stand.... erg fijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Gezocht keukenmachine