Re: Een muzikante met jubeltenen...
Oh wat weer ontzettend lollig!
Echt een taartje met humor! Het is wel een echt vrouwtje hoor, duidelijk. Hij is helemaal leuk: muziekinstrument, de voeten, de kleren, het muziekpapier.... gaaf!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een muzikante met jubeltenen...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oh wat weer ontzettend lollig!
Echt een taartje met humor! Het is wel een echt vrouwtje hoor, duidelijk. Hij is helemaal leuk: muziekinstrument, de voeten, de kleren, het muziekpapier.... gaaf!
prachtig gemaakt en extra leuk dat het echt een taart is voor de persoonlijkhied van de mevrouw die 50 wordt. SCHITTEREND!!!
superleuk en errug mooi
Bedankt iedereen!! Blij te horen dat jullie het niet op een man vinden lijken
Wat kun jij toch ontzettend goed boetseren. Ik vind het ook altijd heel knap dat je zulke leuke details erbij bedenkt (dat muisje met zijn oortjes dicht, die rondfladderende bladmuziek en die voeten...). Heb je weleens een boek overwogen?
Tieneke
Hai Tieneke,
Een boek??? Ja, ik ben druk bezig met ideetjes uit te werken. Dus wie weet!! 
super gedaan weer 
wow...erg mooi
Eerst de tekst gelezen en daarna door naar de foto, is een echte vrouw hoor, gewoon haar gezicht en wat ze uitstraalt, ligt ook aan de mooie ogen denk ik.

Als je denkt alles gezien te hebben breng jij toch steeds weer iets speciaals en neen hoor deze vrouw lijkt helemaal niet op een man.
Echt knap gedaan!!!

Oh, die muisjes, wat lief. Ik vind dat poppetje echt een vrouw hoor, door die dunne wenkbrauwen en wimpers. Enne... een klein kritisch puntje... mag dat?
Ik snap je keuze voor die voeten wel, maar ik vind het met normale voeten toch leuker... 
Wat een mooie taart, prachtige dame hoor !!
Oh, die muisjes, wat lief. Ik vind dat poppetje echt een vrouw hoor, door die dunne wenkbrauwen en wimpers. Enne... een klein kritisch puntje... mag dat?
Ik snap je keuze voor die voeten wel, maar ik vind het met normale voeten toch leuker...
Nou dat mag hoor!! Van jou kan ik het hebben!!!!

Je hebt gelijk hoor...helemaal mee eens. Eerlijk gezegd was ik helemaal niet blij met deze taart
De kleur turquoise vind ik echt vreselijk, poppetje was ik niet tevreden over, het geheel klopt gewoon niet vind ik. 
Hij is weer leuk! De hele taart dan
, want ik zag wel gelijk dat het een vrouw is. Zo met die oorbellen en bloemetjes. Wat ik bij meisjes/vrouwen doe (als ik al boetseer.....) is een of twee extra wimper(s) tekenen
En ik wacht je boek ook af.......... 
Hoe bedenk je het, wat hartstikke leuk gedaan.
Mooi boetseerwerk weer: duidelijk een vrouw en de muisjes zijn schattig. Leuk die bladmuziek zo.
En die grote voeten maken 't echt super geinig!
ik snap niet dat je hier niet tevreden over was, hij is toch leuk. en ook nog eens erg grappig.
Ook ik wacht je boek af! Lijkt me super!
Geef je trouwens ook workshops poppetjes boetseren????
Ook ik wacht je boek af! Lijkt me super!
Geef je trouwens ook workshops poppetjes boetseren????
Nee, ik geef geen workshops. Misschien ooit in de toekomst..

Hahaha die voeten! Echt super!
De taart is weer erg mooi. Zou willen dat ik dat kon.
Geweldig!!!!!!!
Mooi! Goed gelukt hoor, weer een hele vrolijke taart!
Leuk 
super!
even een vraagje, heb net je kunstwerkjes bewonderd op je website, nu vraag ik me af waar je de taart op zet?
super!
even een vraagje, heb net je kunstwerkjes bewonderd op je website, nu vraag ik me af waar je de taart op zet?
Dat is verschillend. Bij een grote stapeltaart gebruik ik meestal een cakedrum die ik dan meebekleed. Een kleiner taartje zet ik vaak op een MDF plaatje bekleed met bijpassend inpakpapier en daarover folie.
Het is toch ongelooflijk hoe geweldig goed jij kunt boetseren. Ook deze taart is weer super leuk.
Ik ben nu al weer nieuwsgierig naar de volgende taart van jou. Elke keer een feestje om naar te kijken.
Oke dankje! ben ik weer wat wijzer! hihi ben nog een dummy
haha
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een muzikante met jubeltenen...