26

Re: Een muzikante met jubeltenen...

Oh wat weer ontzettend lollig!

Echt een taartje met humor! Het is wel een echt vrouwtje hoor, duidelijk. Hij is helemaal leuk: muziekinstrument, de voeten, de kleren, het muziekpapier.... gaaf!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

27

prachtig gemaakt en extra leuk dat het echt een taart is voor de persoonlijkhied van de mevrouw die 50 wordt. SCHITTEREND!!!

28

superleuk en errug mooi

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

29 Laatst bewerkt door leonietje (02-03-2012 16:44)

Bedankt iedereen!! Blij te horen dat jullie het niet op een man vinden lijken :Y

Tante Tien schreef:

Wat kun jij toch ontzettend goed boetseren. Ik vind het ook altijd heel knap dat je zulke leuke details erbij bedenkt (dat muisje met zijn oortjes dicht, die rondfladderende bladmuziek en die voeten...). Heb je weleens een boek overwogen?

Tieneke

Hai Tieneke,

Een boek???  Ja, ik ben druk bezig met ideetjes uit te werken. Dus wie weet!! ;)

30

super gedaan weer :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

31

wow...erg mooi

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

32

Geweldig!!

33

Eerst de tekst gelezen en daarna door naar de foto, is een echte vrouw hoor, gewoon haar gezicht en wat ze uitstraalt, ligt ook aan de mooie ogen denk ik.
:thumb:

Je kijkt, je proeft... en je bent verloren.

34

Als je denkt alles gezien te hebben breng jij toch steeds weer iets speciaals en neen hoor deze vrouw lijkt helemaal niet op een man.
Echt knap gedaan!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

35

Oh, die muisjes, wat lief. Ik vind dat poppetje echt een vrouw hoor, door die dunne wenkbrauwen en wimpers. Enne... een klein kritisch puntje... mag dat? :s  Ik snap je keuze voor die voeten wel, maar ik vind het met normale voeten toch leuker... :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

36

Wat een mooie taart, prachtige dame hoor !!

Groetjes, Conny

37

taartdoos schreef:

Oh, die muisjes, wat lief. Ik vind dat poppetje echt een vrouw hoor, door die dunne wenkbrauwen en wimpers. Enne... een klein kritisch puntje... mag dat? :s  Ik snap je keuze voor die voeten wel, maar ik vind het met normale voeten toch leuker... :Y

Nou dat mag hoor!! Van jou kan ik het hebben!!!! :lol:  :lol:
Je hebt gelijk hoor...helemaal mee eens. Eerlijk gezegd was ik helemaal niet blij met deze taart :shh:  De kleur turquoise vind ik echt vreselijk, poppetje was ik niet tevreden over, het geheel klopt gewoon niet vind ik. :/

38

Hij is weer leuk! De hele taart dan  ;) , want ik zag wel gelijk dat het een vrouw is. Zo met die oorbellen en bloemetjes. Wat ik bij meisjes/vrouwen doe (als ik al boetseer.....) is een of twee extra wimper(s) tekenen  :Y
En ik wacht je boek ook af..........  :)

39

:lol: Hoe bedenk je het, wat hartstikke leuk gedaan.
Mooi boetseerwerk weer: duidelijk een vrouw en de muisjes zijn schattig. Leuk die bladmuziek zo.
En die grote voeten maken 't echt super geinig!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

ik snap niet dat je hier niet tevreden over was, hij is toch leuk. en ook nog eens erg grappig.

41

Ook ik wacht je boek af! Lijkt me super!
Geef je trouwens ook workshops poppetjes boetseren????

42

Flowertje schreef:

Ook ik wacht je boek af! Lijkt me super!
Geef je trouwens ook workshops poppetjes boetseren????

Nee, ik geef geen workshops. Misschien ooit in de toekomst.. ;)  :)

43

Hahaha die voeten! Echt super!
De taart is weer erg mooi. Zou willen dat ik dat kon.

44

Geweldig!!!!!!!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

45

Mooi! Goed gelukt hoor, weer een hele vrolijke taart!

46

Leuk :thumb:

super!
even een vraagje, heb net je kunstwerkjes bewonderd op je website, nu vraag ik me af waar je de taart op zet?

48

MamavanJaylen schreef:

super!
even een vraagje, heb net je kunstwerkjes bewonderd op je website, nu vraag ik me af waar je de taart op zet?

Dat is verschillend. Bij een grote stapeltaart gebruik ik meestal een cakedrum die ik dan meebekleed. Een kleiner taartje zet ik vaak op een MDF plaatje bekleed met bijpassend inpakpapier en daarover folie.

49

Het is toch ongelooflijk hoe geweldig goed jij kunt boetseren. Ook deze taart is weer super leuk. :thumb: Ik ben nu al weer nieuwsgierig naar de volgende taart van jou. Elke keer een feestje om naar te kijken.

Oke dankje! ben ik weer wat wijzer! hihi ben nog een dummy :P haha