Onderwerp: Ff knijpen...
Even knijpen hoor als de klant een ronde taart verwacht met een rood autootje erop en je maakt dit..
gelukkig was ze helemaal door het dolle heen!!
gevuld met slagroom, banketbakkersroom en aardbeien
www.pleppestaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ff knijpen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even knijpen hoor als de klant een ronde taart verwacht met een rood autootje erop en je maakt dit..
gelukkig was ze helemaal door het dolle heen!!
gevuld met slagroom, banketbakkersroom en aardbeien
Haha, ik denk dat ze hier wel heel veel blijer mee is! Hij is echt super mooi en strak geworden zeg. Erg knap!
geweldig he zulke verrassingen
Ik vind hem erg mooi
Prachtige taart maar ik zou nooit zonder overleg een 3D taart maken als dit niet verwacht wordt.
Goed is ie!
Prachtige taart maar ik zou nooit zonder overleg een 3D taart maken als dit niet verwacht wordt.
ja daar zou ik ook nooit zomaar aan beginnen, dit was een klant waar ik regelmatig taarten voor maak, dus ik wist wel dat ik zoiets kon doen, maar toch even zenuwachtig voordat ze kwam.... net een mail gehad dat ze er super blij mee waren en een bestelling van haar zus in de pocket!!
stoer en wat mooi gedaan
Taartenmarie schreef:Prachtige taart maar ik zou nooit zonder overleg een 3D taart maken als dit niet verwacht wordt.
ja daar zou ik ook nooit zomaar aan beginnen, dit was een klant waar ik regelmatig taarten voor maak, dus ik wist wel dat ik zoiets kon doen, maar toch even zenuwachtig voordat ze kwam.... net een mail gehad dat ze er super blij mee waren en een bestelling van haar zus in de pocket!!
Oh, ik vond het al stoer van je dat je gewoon eens iets heel anders maakt maar je kon het dus wel inschatten hoe het ontvangen zou worden.
Nogmaals, het is een 'super vette' Bliksem (zo zou mijn zoontje het zeggen )
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ff knijpen...