1

Onderwerp: Ff knijpen...

Even knijpen hoor als de klant een ronde taart verwacht met een rood autootje erop en je maakt dit.. :/

http://i44.tinypic.com/33nizx5.jpg

gelukkig was ze helemaal door het dolle heen!! :lol:
gevuld met slagroom, banketbakkersroom en aardbeien

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

2

Re: Ff knijpen...

Haha, ik denk dat ze hier wel heel veel blijer mee is! Hij is echt super mooi en strak geworden zeg. Erg knap!

3

geweldig he zulke verrassingen  :thumb:
Ik vind hem erg mooi

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

Prachtige taart maar ik zou nooit zonder overleg een 3D taart maken als dit niet verwacht wordt.

Life is what you bake it.

5

Goed is ie!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

6

mooi!

7

Taartenmarie schreef:

Prachtige taart maar ik zou nooit zonder overleg een 3D taart maken als dit niet verwacht wordt.

ja daar zou ik ook nooit zomaar aan beginnen, dit was een klant waar ik regelmatig taarten voor maak, dus ik wist wel dat ik zoiets kon doen, maar toch even zenuwachtig voordat ze kwam.... net een mail gehad dat ze er super blij mee waren en een bestelling van haar zus in de pocket!!  :)  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

8

Geweldig!

9

stoer en wat mooi gedaan :thumb:

10

femmie schreef:
Taartenmarie schreef:

ja daar zou ik ook nooit zomaar aan beginnen, dit was een klant waar ik regelmatig taarten voor maak, dus ik wist wel dat ik zoiets kon doen, maar toch even zenuwachtig voordat ze kwam.... net een mail gehad dat ze er super blij mee waren en een bestelling van haar zus in de pocket!!  :)  :Y

Oh, ik vond het al stoer van je dat je gewoon eens iets heel anders maakt maar je kon het dus wel inschatten hoe het ontvangen zou worden.
Nogmaals, het is een 'super vette' Bliksem (zo zou mijn zoontje het zeggen  ;) )

Life is what you bake it.