Onderwerp: [FEEDBACK] Sprookjesboom heeft z'n dag niet..
Hallo allemaal,
In April moet ik voor mijn neefjes een sprookjesboomtaart maken en ik dacht, die wil ik toch echt vooraf even oefenen. En aangezien mijn collega's al zo lang een keer taart wilde eten kon ik die twee dingen mooi combineren. Ik ben helemaal niet ontevreden over het algemeen. Het ziet er echt uit als een boom en mijn neefje die bijna 3 wordt zei meteen: Sprookjesboomtaart toen hij de foto zag! Dus het lijkt wel. Als ik de echte taart ga maken doe ik er wat meer decoratie bij, paddenstoeltjes enzo en wie weet een paar figuurtjes. Maar waar ik nu van jullie feedback ik wil is op de gezichtsuitdrukking van de boom. Hij kijk zo boos, oftewel, hij heeft z'n dag niet. Ik ben er best even mee bezig geweest, maar het lukte me niet er iets vrolijkers van te maken. Hebben jullie tips??? En hoe zal ik de overgang van de stam naar het bladerendek maken, dat ziet er nu zo gek uit... Ook gewoon bekleden misschien, en met blaadjes versieren.
De stam is cake gevuld met aardbeien mascarpone en aardbeienjam en bekleed met marsepein. De bladeren is biscuit met dezelfde vulling en bekleed met fondant. Mijn collega's waren lirisch over de taart en vonden super mooi en gelukkig ook super lekker!!
Zo genoeg gekletst en nu de foto's die helaas gemaakt zijn met mijn telefoon... Ik ben vergeten mijn goede camera mee te namen naar t werk... Balen joh! Gelukkig kan ik em nog een keer maken.
Bedankt voor het kijken!! En voor de tips!
http://bregjestaarten.webklik.nl