Re: blommekes in blauw en roze. Toeval??
Gefeliciteerd meid, wat een geluk, he! Hopelijk geven de middelste maanden wat rust van misselijkheid.
En je taarten zijn prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » blommekes in blauw en roze. Toeval??
Gefeliciteerd meid, wat een geluk, he! Hopelijk geven de middelste maanden wat rust van misselijkheid.
En je taarten zijn prachtig!
Eline, van harte gefeliciteerd! Hoop voor je dat je snel wat meer kunt genieten van je zwanger zijn.
Je taarten zijn echt super leuk!
Oh, en je durfte bijna niet te posten?! Dat gaat echt nergens over!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Enne je bloemen zijn supermooi!!!!
GEWELDIGE taarten met heel mooie bloemen! Jouw foto’s zijn ook prachtig.
Ik hoop dat het grauw weer beter gaat en je van de zwangerschap genieten kan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap !
Hopelijk ben je snel weer beter en kan ik je as zaterdag ontmoeten bij Joyce.
En wat een geweldige taarten ! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hoop voor je dat de misselijkheid snel over gaat.... en dat je kunt genieten tussen de misselijkheid door!
Je taarten zijn prachtig
Prachtige taarten!
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat de misselijkheid snel ophoudt.
En jemig je taarten zijn echt super mooi. Vooral de roze vind ik mooi.
ik dacht 'die Eline is vast alleen maar aan het workshops geven en heeft nergens anders meer tijd voor
', maar dat heb je dus wel degelijk
Je bent iets heeeel moois aan het maken, we moeten wel erg lang wachten deze keer, da's natuurlijk wel jammer, maar we duimen mee dat je de volle 9 maanden vol mag maken en dat alles goed gaat
Van harte gefeliciteerd!
En die 2 taarten, ach ja, dat zijn natuurlijk weer exemplaren uit de buitencategorie

Prachtig, meissie! Ik duim voor je dat het deze keer niet zo gaat als de vorige keer. Sterkte met rustig aan doen, bankhangen is een zwaar beroep, kan ik uit ervaring zeggen 
Briljante taarten!
Hopelijk voel je je snel beter en kun je genieten van het frummeltje in je buik!
En HELLP, ik heb het ook gehad bij mijn eerste zoon....afschuwelijk. Misschien stelt het je een beetje gerust dat de zwangerschap en geboorte van mijn tweede zoon zonder problemen zijn verlopen. (en binnen twee uur thuis bevallen, wat een fantastische ervaring was na de ellende met de eerste!!) Dat gun ik jou dan ook van harte!
Groetjes
Wow wow wow, wat zijn ze prachtig
Ik blijf er maar naar kijken!
Doe rustig aan met je zwangerschap en ik hoop echt dat je het helemaal goed doorstaat!
Proficiat Eline!
Hopelijk ben je snel minder beroerd en ga je dan genieten van een heel voorspoedige zwangerschap!
Wat zijn je taarten weer mooi met die prachtige bloemen! 
wauw wat mooi
Het is je vergeven
Van harte gefeiciteerd en ik hoop dat alles verder goed gaat!
En oh ja; je hebt weer geweldige taarten gepost 
en dat van de zwangerschap, oud nieuws
hopelijk gaat de misselijkheid snel over! Ik zet wel een emmer klaar voor je 
Gefeliciteerd en wat een prachtige taarten!
Afgezien dat ik niet van tiramisu houdt ... wat een heerlijke vullen allemaal zeg! 
Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat is toch altijd prachtig nieuws! Wat een fantastische bloemen maak je toch..! Ik heb net de orchidee kunnen maken aan de hand van jouw howto..!
Bedankt en broed ze lekker! ( zei mijn huisarts ooit tegen mij....)
Wat fantastisch nieuws Eline!
En natuurlijk weer prachtige taarten, enorm geweldig mooi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
Leuk hoor!
Mag ik je nog iets vragen....als je tijd hebt om te antwoorden
....
Maar welke uitsteker gebruik je voor die pioenroos?
Ik vind die zooooo geweldig!
En heb je het op bloemdraad gemaakt, die bloemen allemaal??
Haha en ik maar denken dat het om een tweeling ging toen ik de titel las
Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat de misselijkheid niet al te lang duurt, ik had er ook erg last van de eerste 16 weken toen ik in verwachting was van onze tweeling.
Enne.... wederom prachige taarten! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En wat een prachtige taarten weer
heel erg mooie taarten! en super gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik kan je taarten niet zien omdat mijn album onderhoudt heeft maar ik wil je wel even feliciteren met je zwangerschap! Erg leuk!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » blommekes in blauw en roze. Toeval??