1

Onderwerp: me and my cakepop maker ...

are going to be best friends ....  :Y

Ik moet het echt ff kwijt ...  :D  :D  :D  :o

Echt de beste aankoop die ik tot nu toe in taartenbakland heb gedaan. Vorige week was het ff klungelen met de hoeveelheid, maar ik heb nu zo'n poffertjes knijpfles aangeschaft en dat werkt helemaal geweldig.

Ben helemaal aan het experimenteren met recepten, vorige week caramelcake, vandaag met vanille ... mjummie. Binnenkort ga ik eens kijken of ik ze ook kan vullen ...

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

2

Re: me and my cakepop maker ...

Ik wil ze ook, heb deze afgelopen vrijdag uitgeprobeerd en ik was gelijk verkocht. Waar heb je deze gekocht en hoeveel kost die als ik vragen mag ?

3

Ik heb de Babycakes, gekocht bij Cook&Co en hij kostte 29,95.

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

Ja ik deed het in een fles van de mayonaise die ik net leeg had, goed schoongemaakt en klaar voor gebruik.

5

Suuske schreef:

are going to be best friends ....  :Y

Ik moet het echt ff kwijt ...  :D  :D  :D  :o

Echt de beste aankoop die ik tot nu toe in taartenbakland heb gedaan. Vorige week was het ff klungelen met de hoeveelheid, maar ik heb nu zo'n poffertjes knijpfles aangeschaft en dat werkt helemaal geweldig.

Ben helemaal aan het experimenteren met recepten, vorige week caramelcake, vandaag met vanille ... mjummie. Binnenkort ga ik eens kijken of ik ze ook kan vullen ...

Gefeliciteerd, welkom bij de vrienden van de cakpopmakerclub  :thumb:
Dat we  maar lang plezier van elkaar mogen hebben.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

6

Hij stond ook op mijn wenselijstje maar nu bracht mijn moeder uit Amerika een cakepopblik mee, meteen geprobeerd en werkt geweldig!!
gewoon hupsakee in de oven

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

Ik heb ook zo'n blik van mijn zus gekregen. Echt een briljant verjaardagskado.
Gewoon cupcakemix gebruiken met wat minder suiker maar iets meer boter. Echt geweldig!

groeten, Nicole

8

ik kan niet wachten tot mijn bakblik van tommy teleopping hier is :) ik vond de cakepop mold (waar je die geprakte oreo's in doet ) ook leuk maar zo machtig zwaar dus ben benieuwd :)

maar tis idd slim idee die poffertjes fles gebruiken om te vullen :)
zou ik niet opkomen en zie t al voorm e dat t n ramp wordt met vullen hihi