1

Onderwerp: Print probleem!

Ik ben aan het stoeien en kom er niet uit..

Ik print best veel roze maar de laatste tijd gaat dat niet meer zo goed! De kleur waar het roze uit komt is niet op, heb al eens geschud, uitgelijnd, gereinigt, diepte reiniging maar het blijft wat vaal...
Ook al verschillende proef printjes gemaakt waarbij er bij de M maar heel licht roze wordt geprint en de 2de en 3de m bijna niks....

Wat kan ik er aan doen ? Of ligt het aan de inkt ? (cake art )
Overigens doen de andere kleuren het wel goed! al geeft de c ook wel wat strepen op de proef print maar minimaal...

En kan ik b.v ook wat spelen met de kleur instelling ? En hoe kan ik die dan het beste instellen om mooi roze te krijgen maar dat de andere kleuren er niet onder lijden?
Ik print trouwens op icing en nooit geen problemen gehad met roze...

2

Re: Print probleem!

heb je ook al printerkop gereinigd?

ik had hetzelfde met blauw, hij gaf ook aan dat hij nog 80% gevuld had, en toch niks geen drup blauw. uitlijnen werkte niet,opnieuw plaatsen niet, gewone reiniging niet, reiniging van weet ik veel wat voor dingen niet,  alle andere dingen werkte niet, en toen kwam ik bij het knopje printerkoppen reinigen. die aangeklikt, ging hij vanalles doen, en ineens had ik weer blauw! testpagina's enz waren in 1 x weer goed. daarna printte hij ook weer goed.

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

Re: Print probleem!

ja volgens mij had ik dat ook al gedaan......
morgen maar even opnieuw kijken, wilde eigenlijk al een uur op bed liggen haha!