Onderwerp: Riviera Maison taart
Er werd aan mij gevraagd een Riviera Maison taart na te maken welke ze hadden gezien op het internet. Deze wilde ze als verrassing aan hun vriendin geven, zij is helemaal gek van Riviera Maison. De taart die ze had gezien op internet was van iemand van dit forum en heb zodoende eerst aan Cotie gevraagd of ik hem na mocht maken. Gelukkig vond ze dit geen probleem en heb ik hieronder mijn versie van de Riviera Maison taart staan. De vriendinnen die de taart kwamen ophalen waren helemaal blij. Ben benieuwd naar de reactie van hun vriendin.

www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

tsja.... zo zie je maar weer, er zitten meer mensen op het forum dan je weet....
ik zag het berichtje vanmorgen en voelde de grond onder mij vandaan zakken. Hebben je vriendinnen zo hun best gedaan om deze taart als verrassing te geven, ben ik zo stom om het op het forum te plaatsen! Ik heb er iniedergeval van geleerd om zeker een week te wachten met plaatsen! Ik heb er ook nooit aan gedacht dat de jarige op het forum zou kunnen zitten, maar zoals Carien al zei er zitten inderdaad meer mensen op het forum dan je denkt! Ik heb mijn excuses al aangeboden bij je vriendinnen en hoop dat ondanks dat de verrassing er af was je toch hebt genoten van de taart! Iniedergeval fijn te lezen dat je hem lekker vond! De vulling is slagroom met lemoncurd, een erg frisse vulling in combinatie met het zoete van het marsepein.