1

Onderwerp: Riviera Maison taart

Er werd aan mij gevraagd een Riviera Maison taart na te maken welke ze hadden gezien op het internet. Deze wilde ze als verrassing aan hun vriendin geven, zij is helemaal gek van Riviera Maison. De taart die ze had gezien op internet was van iemand van dit forum en heb zodoende eerst aan Cotie gevraagd of ik hem na mocht maken. Gelukkig vond ze dit geen probleem en heb ik hieronder mijn versie van de Riviera Maison taart staan. De vriendinnen die de taart kwamen ophalen waren helemaal blij. Ben benieuwd naar de reactie van hun vriendin.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TDNLB3FU-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDARDXXZ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VUKB6QJQ-D.jpg

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: Riviera Maison taart

Schitterend!
Heb je de letters met de sugar gun gemaakt?

3

Wow wat mooi!!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

Wow, echt goed gelukt!

Een blij gezicht opent alle harten!

Zo, die is goed gelukt! :thumb:

6

Euuh.... nu is de verrassing weg  :+

De taart zal voor mij bedoelt zijn  :x  :x  :x

7

was heel nieuwsgierig toen ik de titel las
hier ook een RM fan!
maar wat een leuke taart!!
super :)

groetjes Leontine

8

Heel mooi gedaan!

9

wauw super!!! het is ook mijn merk!!!

10

Meen je dat Lindsay? Was hij echt voor jou bedoeld?
Wel een mooie taart trouwens!

11

Ja ik word maandag 29 en weet dat mijn vriendinnen naa Soest gingen om iets te regelen! Dit had ik alleen niet verwacht haha hij is prachtig!!! En zal hem vandaag ook gaan proeven ;)

12

:s  tsja.... zo zie je maar weer, er zitten meer mensen op het forum dan je weet....

mooie taart, dat wel :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

13

Prachtig! Ik ben ook benieuwd hoe je die zwarte dunne lijntjes hebt gemaakt

14

wauw, mooie strakke taart.. super :Y  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

15

Wow, erg stijlvol!!!

16

Nou bij deze:
Ik heb hem vanmiddag gehad, hij is erg gaaf en ook niet onbelangrijk erggg lekker! Welke vulling zat er nou precies in??

Hierbij nog een fotootje.

https://lh6.googleusercontent.com/-dqvtTlwAQa8/T1O8khaUaEI/AAAAAAAADvw/55kWusj6UxU/s640/IMG_2898.JPG

17

Oh Lindsay wat heb ik een ongelofelijke blunder gemaakt zeg :o  ik zag het berichtje vanmorgen en voelde de grond onder mij vandaan zakken. Hebben je vriendinnen zo hun best gedaan om deze taart als verrassing te geven, ben ik zo stom om het op het forum te plaatsen! Ik heb er iniedergeval van geleerd om zeker een week te wachten met plaatsen! Ik heb er ook nooit aan gedacht dat de jarige op het forum zou kunnen zitten, maar zoals Carien al zei er zitten inderdaad meer mensen op het forum dan je denkt! Ik heb mijn excuses al aangeboden bij je vriendinnen en hoop dat ondanks dat de verrassing er af was je toch hebt genoten van de taart! Iniedergeval fijn te lezen dat je hem lekker vond! De vulling is slagroom met lemoncurd, een erg frisse vulling in combinatie met het zoete van het marsepein.

Voor degenen die wilde weten hoe ik de letters heb gedaan, inderdaad met de sugargun! en ook het dunne lijntje heb ik met de sugargun gedaan, de dikkere heb ik met een cutter gedaan?

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

18

Hij is wel erg mooi geworden zeg!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

19

Erg mooi en moet wel een beetje lachen want toen ik las dat Lindsay schreef eeuh nu is de verassing eraf dacht ik dat het een grapje was maar toen ik verder las bleek het dus echt zo te zijn hahahah

walking on buttercreamclouds .....

20

wat een mooi taart en idd echt in die style :thumb: