1 Laatst bewerkt door taartenbakstertje (03-03-2012 19:04)

Onderwerp: Recencies?

- Philips HR7620/70 Keukenmachine
- CLATRONIC KM3099 keukenmachine
incl. blender 1,5 l; vermogen: 550 Watt
-Moulinex Masterchef 5000 keukenmachine
- staande mixer philips
- Besthome Keukenmachine
- BOSCH Multifunctionele robot MUM 4405

iemand ervaring met een van deze apparaten?
ik moet er botercreme ganache, beslag enz mee mixen. Kneden hoeft niet, of heeft iemand nog een andere fijne? ik wil niet teveel geld uitgeven :D

'' Make cakes, no war'' ♥

Re: Recencies?

niemand die een van deze heeft of mij een andere aanraad?

3

ik ken niet de machines die jij noemt. zelf heb ik een half jaar geleden de Kenwood MX270 Pattissier -rood- gekocht. ik ben er heel blij mee! vorige week 5 taarten op een ochtend gebakken, en botercreme voor deze taarten. hij draaide achterelkaar zonder problemen.   gekocht via moder.nl  voor 199,- , super machine! en nog heel mooi ook op het aanrecht!!!

ja ik heb een vaak voorbij zien komen maar ik ben voor nu toch even op zoek naar iets goedkopers! maar bedankt voor de tip! :thumb:

Ik heb gereageerd op je andere berichtje over de Bosch mum

6

Ik weet niet hoeveel taarten je maakt. Ik heb in het begin een soortgelijke mixer als deze gebruikt. Philips HR1565. Ik heb de mijne al 20 jaar en heb er heel wat kapselmix en botercreme mee gemixt. Uiteindelijk ben ik toch voor een Kennie gegaan omdat ik ook zelf icing wilde maken. dat zijn 1 van de dingen die je er niet mee kunt doen, maar zelfs nu gebruik ik hem nog wel eens als ik meerdere smaken botercreme moet maken. Of juist kleine beetjes, want voor kleine beetje vind ik de Kennie niet handig. En ik kan je nu al vertellen dat als mijn Philips stuk gaat............ er gegarandeerd weer een type als dit voor terug komt.

Groetjes San