Onderwerp: Girly farm en jarige barman van Tiffany
Zooo... op de taart voor mijn zoon Luca in januari na, heb ik na eind november helemaal geen taarten meer gemaakt ivm met onze verhuizing. Nu zitten we goed en wel in ons nieuwe huis (mèt eigen taartenkamer!!), maar ik moest er echt weer inkomen. Alsof ik jaren geen taart meer had gemaakt
Francesco, de eigenaar van de hippe bar "Tiffany", is een vriend van ons en werd 33 jaar. We hebben deze taart als verrassing gegeven. We wisten dat hij zijn verjaardag de dag erna groots zou vieren in de bar, dus een extra taart zou vast niet erg zijn. (En een beetje publicità voor mij...
)
Ik had nul inspiratie deze week, maar uiteindelijk stond hij wel leuk op de feesttafel, omdat de kleuren geinspireerd waren op de inrichting van de bar.
CC: chocoladecake
kleinste taart: citroencreme en lemoncurd
grootste taart: zabaione-creme en abrikozenjam

De moeder van Asia wilde eenzelfde soort taart als die ik voor mijn eigen zoon maakte in januari. Maar dan met een paard er bovenop ipv een tractor.
Rianne, misschien herken je het paardje.. ik heb die van jou als voorbeeld erbij gehouden!
Gevuld met one of my favorites: sinaasappelcreme en perzikjam en stukjes perzik uit blik.

!! Gebruik jij hiervoor zo'n speciale smoother?

of kijken ze niet echt want dan is dat witte puntje op de verkeerde plek of kijkt het scheel