1

Onderwerp: Cricut cake mini

Hallo allemaal,

Ik twijfel of ik een cricut cake ga aanschaffen of niet.
Ik heb gezien dat ze in amerika veel goedkoper zijn in verhouding dan hier, alleen de verzending is vrij duur maar binnenkort gaat mijn neef naar chicago voor het werk dus die zou het wel kunnen meenemen voor mij.
Nu is mijn vraag, zijn dat andere stekkers dan of niet?

En voor diegene die al zo'n machine hebben, wat denken jullie dat ik er best nog bijkoop van accessoires?
Kun je elke mechine op je computer aansluiten of niet? en moet je de software voor dat programma dat je nodig hebt ervoor kopen of zot dat ervbij?

Veel vraagjes bij mij, ik hoop dat iemand kan antwoorden :D

naomi-taart.blogspot.nl

2

Re: Cricut cake mini

ik lees ff mee met je wil ook graag eentje kopen en ga over een paar maanden zelf naar de  usa .....

3

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb,
maar er zijn toch van die speciale stekkerdingen te krijgen waardoor je 'm toch kunt gebruiken.
Ik ben 3 jaar geleden naar australië geweest, en daar hebben ze ook andere stopcontacten. Zo'n stekkerding heeft aan de ene kant de stekker van het 'vreemde' land, en aan de andere kant een 'nederlans' stopcontact.
Die zullen ook vast te verkrijgen zijn voor de V.S.
Misschien kunnen ze je het in een elektriciteitszaak wel verder helpen!

4

Zo'n stekker kost 3 euro, dus dat zijn de kosten niet. Je moet wel zorgen dat de omvormer bij de cricut zit, mocht je hem tweedehands kopen, want bij de nieuwe zit hij bij.

Verder zoek hier ff op cricut, vind je heeel veel antwoorden op je vragen.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

5

Ik heb net een cricut cake uit usa meegenomen, de stekker is anders daar kun je zo een los adapter o zetten. Op het snoer zit een omvormer dus hij kan ook o ons elektriciteit net!

6

Kun je elke mechine op je computer aansluiten of niet? en moet je de software voor dat programma dat je nodig hebt ervoor kopen of zot dat ervbij?

Als je scal bedoelt moet je cricut wel een bepaalde firmware hebben voordat je daarmee kan snijden  :Y

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

Hoi Noesie
Bij welke winkel heb je hem gekocht in Amerika?
Hebben ze hem bv bij de Wallmart,of niet en mag ik vragen wat je ervoor betaald?
En heb je hem als handbagage meegenomen in het vliegtuig?
Wat een vragen he maar ik ga in aug zelf naar Amerika dus vandaar al die vragen

Gr Marja