1

Onderwerp: waar koop je de inkt om zelf te printen?

Hoi,

Ik kom er niet zo goed uit. Weet iemand voor mij een site waar ik het beste en misschien voor een leuke prijs aan de eetbare inkt kan komen. Ik denk erover om zelf een printer aan te schaffen maar wil dan ook weten waar ik de inkt vandaan moet halen.

Ik hoor graan jullie tips!

Ps ik hoop dat ik in de juiste topic zit

Groetjes Diana

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

2

Re: waar koop je de inkt om zelf te printen?

hoi Diana,

Bouwhuis heeft dit en ook heel aantrekkelijk geprijsd, ze hebben op het moment ook een aktie moet je maar eens op de site kijken....succes

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

3

goedkoopstecartridges en wee wee wee ervoor en enel erachter. prijzen zijn zoals ze er staan zus geen btw er meer bij zoals bij bouwhuis.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Soesie schreef:

goedkoopstecartridges en wee wee wee ervoor en enel erachter. prijzen zijn zoals ze er staan zus geen btw er meer bij zoals bij bouwhuis.

Ik kan de eetbare inkt niet vinden.

Life is what you bake it.

5

Ik mail je ff.

6 Laatst bewerkt door jadimi (03-03-2012 13:21)

bedankt voor de tips!

Ik ga eens even kijken!!!!

Soesie hoe weet ik welke de eetbare zijn? Kun je mij mailen.

Alvast bedankt!

Ik zie ook veel printers!
Welke zouden jullie aan raden?? Zijn de "goedkopere" versies ook goed of kun je beter toch een iets duurdere aan schaffen?

7

Soesie, misschien kun je de tip ook gewoon hier neerzetten, dan hebben meer mensen er wat aan...

Maar je kunt ze dus bij Bouwhuis kopen, of bij CakeArt. Wel hebben mensen meer klachten met de (goedkopere) cartridges van CakeArt dan met de (duurdere) bij Bouwhuis vandaan.

Groetjes, Dorothea.

8

Ik twijfel ook heel erg. Denk al langer na over een foodprinter en nu heeft bouwhuis een actie.
En zal ik dan de 3600 of de 4850 ??

Wat betreft jouw vraag, ik zou bij bouwhuis bestellen, want je kunt inderdaad de printer wel ergens goedkoper krijgen, maar de garantie dat er geen gewone inkt in zit heb je niet. Meestal wordt er in de fabriek ook een printje voor proef gemaakt.(mijn idee)

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

9

Dit antwoord heb ik gekregen bij goedkoopstecartridges op mijn vraag welke set ik nodig heb voor de canon pyxma IP3600?

U heeft de PGI520/CLI521 serie hiervoor nodig.

http://www.goedkoopstecartridge.nl/cano … -inkt.html
Met vriendelijke groet,

Goedkoopstecartridge.nl

Iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Het is een tip meer niet. Ik ben blij dat ik nu onder de €100 alles heb.

10

Dan heb je zeker de printer los gekocht???

Onder €100 is een mooie prijs naar mijn idee om dan alles compleet te hebben. Ik ben blij met deze tip en denk er over na om eventueel in de toekomst dan iig de 3600 te nemen als de ervaring daar goed mee is.

Ik ben nog maar een amateur en wil toch gewoon met kleine beetjes beginnen dan kan ik altijd nog uitbreiden naar luxe!

Groetjes Diana

11

Ja ik heb de printer, gloednieuw in de doos, los gekocht. Heb ik je gemaild ;)
Ik ben ook een amateur, bak ook alleen voor mezelf of als cadeautje voor iemand. Wil dus best investeren, maar tis en blijft een hobby.

12

maar voor die prijs kun je ze dan ook bij CakeArt bestellen en dan meteen de frosty/icing of ouwel sheets die je nodig hebt, want dat hebben ze weer niet bij de goedkoopstecartrigden....

maar inderdaad moet iedereen doen waar hij zich goed bij voelt.

Groetjes, Dorothea.

13

Soesie schreef:

Ik mail je ff.

Dank je wel!

Life is what you bake it.

14

Soesie schreef:

Ik ben ook een amateur, bak ook alleen voor mezelf of als cadeautje voor iemand. Wil dus best investeren, maar tis en blijft een hobby.

Ik heb geen mail ontvangen :nooo  ;)

15

jadimi schreef:
Soesie schreef:

Ik heb geen mail ontvangen :nooo  ;)

nieuwe poging gedaan.