Onderwerp: Babushka en de taart die 2,50 waard is .....
Babushka taart gevuld met bonbonbloc vulling en chocolade mousse. Op de foto was het nog niet toegevoegd maar boven babushka staat de naam van het meisje , tijdens het fotograveren kwam ik er achter dat ik het was vergeten.....
Dit kleine taartje heeft wat geweten. De opdracht een klein taartje alleen voor de jarige, een grotere tart wilde ze niet dit omdat de jarige 1 word en een week later de taart niet meer zou herinneren. Aangegeven dat een meptaartje alleen eigenlijk niet besteld kon worden. Toch overstag gegaan en de opdracht aangenomen. De kleine is een fijnproever dus er moest gene standaard vulling in maar een kokosmousse.
Toen ik daarna de prijs stuurde ( 7,50) kreeg ik als antwoord dat ze het wel erg duur vonden en dat ze van 2,50 uitgingen dit omdat het maar een 1 persoonstaartje is voor en kind van 1. Uitgelegd dat het zo niet werkt , toen wilde ze een cupcake met een kaarsje nummer 1 , uitgelegd dat i kal met voorbereidingen bezig was Pff had eigenlijk helemaal geen zin meer om deze taart te maken , Benieuwd wat ze er straks van vinden... als ik het ga brengen