1

Onderwerp: Keukenmachine vs Handmixer??

Hoi allemaal,

Kunnen jullie mij vertellen wat de voordelen van een keukenmachine zijn?

Ik doe alles nu nog met de handmixer maar ben aan het twijfelen om een machine aan te schaffen. Ik zie alleen prijzen van honderden euro's voorbij komen.... op internet vind ik ook machines van 50/60 euro; is dat iets voor mij als startende bakster??

Ik bak nu alleen nog voor mezelf en familie, maar sla wel helemaal door met het aanschaffen van alle spulletjes.....heb al 2 keukenkastjes vol   :o  :D

Van proberen kun je leren....en lekker proeven!!

2

Re: Keukenmachine vs Handmixer??

hoi
bekend verhaal het is zo leuk om te doen bij mij komt er ook steeds meerik had eerst ook een handmixer even later ben ik over ge stapt naar een keukenmachine gaat veel makkelijker je zet de tijd en dan laat je de machine ze werk doen en met een handmixer kreeg ik een zwaren arm (weet niet of jij dat ook heb ) maar 1 keer in de zoveel tijd is die bij de trekpleister en die kost zo 80 euro volgens mij ik heb het zelf bij de gamma vandaan stond in het boekje dat je het maar 5 min mag gebuiken en dat moest je het een kwatier laten rusten gebruik het gewoon normaal hoe het moed met de biscuit mix moed mixen en hij doet het nog steeds  weet niet wat het voor keueken machien dat zijn die 50 a60 euro

gr shar