Onderwerp: Melkchocolade ganache
Ik wil dit over mijn taart gieten ipv botercreme, blijft de fondant dan nog wel lekker? Omdat dit vrij zacht blijft. Welk merk chocolade kan ik t beste gebruiken voor melkchocolade?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Melkchocolade ganache
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil dit over mijn taart gieten ipv botercreme, blijft de fondant dan nog wel lekker? Omdat dit vrij zacht blijft. Welk merk chocolade kan ik t beste gebruiken voor melkchocolade?
Ook geen idee hoeveel ik nodig heb voor een taart van 25 bij 25...
weet dat afsmeren met witte Ganache 1 op 3 is dus 1 deel slagroom en 3 delen witte chocola , Ik zou 400 ml slagroom en dus dan 1200 gram witte chocolade kopen , merk maakt denk ik niet zo veel uit , wel de c hocola niet in de magnetron doen, wit is erg gevoelig voor aanbranden.
Slagroom koken en daar na de witte chocola in kleine stukje toevoegen , en blijven roeren
Succes !
Ik geloof dat t voor melk en puur 1 op 1 is alleen heb ik geen idee hoeveel slagroom ik nodig heb voor het afsmeren, ik Gebruik 220 slagroom 240 chocolade en boter zou dit genoeg zijn voor het afsmeren van mijn taart?
Ik geloof dat t voor melk en puur 1 op 1 is alleen heb ik geen idee hoeveel slagroom ik nodig heb voor het afsmeren, ik Gebruik 220 slagroom 240 chocolade en boter zou dit genoeg zijn voor het afsmeren van mijn taart?
Puur 1op1 melk 1op2 en wit 1op3
aantallen die je opgeeft zijn goed voor puur dus , ik doe er ook nog altijd een klont roomboter doorheen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Melkchocolade ganache