Onderwerp: galerie bruidstaarten
Ik probeer al een paar dagen via de galerie, de bruidstaarten te bekijken. Maar krijg steeds een foutmelding. Ligt dit aan mijn laptop of heeft iedereen dat? Ben benieuwd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » galerie bruidstaarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik probeer al een paar dagen via de galerie, de bruidstaarten te bekijken. Maar krijg steeds een foutmelding. Ligt dit aan mijn laptop of heeft iedereen dat? Ben benieuwd!
Heb even voor je gekeken, maar ook ik krijg het niet geopend. Zelfs geen foutmelding
nee, raar he! DIt is echt al een paar dagen zo! Erg jammer!
Ik wilde het ook net aangeven. Bij deze dus bedankt.
Ik krijg ook een fout melding sinds gisteren.
Het openen duurt erg lang en dan staat er:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/marianne/domains/deleukstetaarten.nl/public_html/gallerij.php on line 44
Error in query: MySQL server has gone away
Moeten we dit dan melden, door op de melden-knop te drukken?
Je zou ook Marianne of één van de andere Mods kunnen mailen.
Via melden komt het daar ook terecht, maar denk niet dat het daarvoor bedoeld is.
Ik heb marianne net een e-mail gestuurd!
Bedankt dames
Iemand had het Nathalie via het foto-adres al gemeld, en ik had dat al doorgekregen, maar nog geen tijd en gelegenheid gehad om er naar te kijken. Ga het dit weekend oplossen! (weet nog niet hoe, maar daar komen we wel uit )
Bedankt dames
Iemand had het Nathalie via het foto-adres al gemeld, en ik had dat al doorgekregen, maar nog geen tijd en gelegenheid gehad om er naar te kijken. Ga het dit weekend oplossen! (weet nog niet hoe, maar daar komen we wel uit )
Alvast weer bedankt!!
Opgelost Er stond een karakter verkeerd.
Opgelost Er stond een karakter verkeerd.
Thanks! Kan ik weer ideetjes opdoen!
Bedankt voor het oplossen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » galerie bruidstaarten