1

Onderwerp: cake pop maker

Ik heb vandaag voor het eerst de cake pop maker gebruikt ven dat ging op zich best wel goed.
Ik heb alleen een paar kleine vraagjes:
1. als ik het beslag erin doe komen de eerste al omhoog voor ik de laatste heb gevuld. (stroomt bijna over)
2. Als ze klaar zijn zit er bij de eerste een rand en de laatste zijn mooi. De rand ligt over het hele ijzer verspreid. Wat doe ik dan fout?
3. Mijn pops zijn niet mooi rond. De bovenste helft is veel kleiner.
Heeft iemand tips voor mij?

2

Re: cake pop maker

Als het overstroomt doe je er teveel in, als ze niet rond zijn de bovenste helft te klein, doe je er te weinig in. Tis ff uitvogelen, maar dan is het zo gepiept.
Ik vind het een ideaal apparaat.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

3

Ik weet niet hoe je ze vult, maar met zo'n plastic beslag spuit werkt het vullen erg snel. Zo zit er weinig verschil tussen de eerste en de laatste. verder is het inderdaad even uitproberen hoeveel beslag je moet gebruiken.

4

Ik vul ze met een spuitzak. De eerste zijn wel ietsjes donkerder dan de laatste maar daar ontkom je niet aan.

5

Spuitzak werkt inderdaad het beste vind ik!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Ik doe mijn pop cake beslag in een schoongemaakt fles van de mayonaise en draai dan dop er op en dat gaat geweldig. Vindt het fijner als met een spuitzak.

Heb van de week wel cake pops gemaakt met krenten en ja die doe ik wel in een spuitzak

7

ook ik gebruik er een spuitzak voor. verder draai ik het apparaat halverwege de baktijd (na 2 minuten bij mij) op zijn kop zo wordt de bovenkant ook mooi rond!

Een mooie taart opeten is geen zonde, laten bederven wel!