1

Onderwerp: Kenwood Patissier (MX 270) vraag over nieuw apparaat

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik voor het eerst mijn nieuwe kenwood geprobeerd. NU zette ik deze op de hoogste stand en ik vond dat hij niet enorm snel mixt en daarbij maakte hij een aantal keer een ander geluid tussendoor. Is dat normaal of juist niet?

2

Re: Kenwood Patissier (MX 270) vraag over nieuw apparaat

Ja die zelfde vraag had ik ook gesteld. Maar dat komt omdat je kennie zich aanpast aan wat hij mixt. vandaar dat geluid

Smart critiques, Stupid creates

hallo ık wıl ook heel graag kenwood pattisıer kopen en heb het ook besteld bıj elctro koopjes 3 weken geleden ze hebben mıj twee keer belooft dat ze 2 weken geleden zouden besorgen en elke keer verlengenze het met een week en vandaag hor ık het dat het mogelıjk ıs om de eerste week van februarı krıjg ık werd woedend ık zou wıllen vragen of ık het ergens ander kan krıjgen waar ık het bınnen een week ın handen heb heb nergens kunnen vınden :((

4

Marko , modern.nl wehkamp enz... maar heb je hem nog niet betaald dan ?

Smart critiques, Stupid creates

het is gewoon betaald maar nıet snel leverbaar blijkt dat de fabriek het erg druk heeft

en ıs het ook mogelıjk om onlıne bıj makro te bestellen

7

computerbuckje schreef:

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik voor het eerst mijn nieuwe kenwood geprobeerd. NU zette ik deze op de hoogste stand en ik vond dat hij niet enorm snel mixt en daarbij maakte hij een aantal keer een ander geluid tussendoor. Is dat normaal of juist niet?

Ik heb inderdaad ook dat geluid tussendoor, alsof ie even vermogen verliest en weer verder gaat.
ik vroeg me ook al af of dat hoort??