51

Re: Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....

wat een onzettende leuke gezellige vrolijke taart :thumb:

Groetjes Marjon

52

Tja wat moet je daar nu weer van zeggen....
Ben het helemaal eens met Marjonz (wat jammer trouwens dat je je foto hebt weggehaald in je avatar), wat een leuke gezellig vrolijke taart!

Groetjes Eline

53

Wat een droomtaart weer zeg! Echt prachtig :Y

54

Mooi mooi mooi

55

ooooo...wat zijn jullie liefffffff!!! :)  :o  Ik zit gewoon te glunderen voor mijn pc!!!! Ik zal er serieus over gaan nadenken....en eerlijk gezegd heb ik al een paar weken een heeeel leuk idee voor een boek in mijn hoofd :D Nu alleen nog uitvoeren he!! :cool:

Ennuh... Femke en ik zijn al druk aan't mailen!!!  :lol:  :lol:

56

Sissy schreef:

Echt een schitterende taart!!
Ik kan alleen maar hopen dat ik ooit half zo goed zal worden...
Mag ik vragen hoeveel tijd je in het boetseren en decoreren hebt zitten? Daar ben ik altijd een beetje bang voor!!

Ja, daar zit een hele hoop tijd in...Ik tel de uurtjes eigenlijk al niet meer hoor...maar het zullen er 6 zijn geweest?? Alleen boetseren dan he!!

57

Jaaaaaaaaaaaaa, dat is het nieuws dat we willen horen hahahaha! Ik wacht met smart af  :D

58

wipneus schreef:

Tja wat moet je daar nu weer van zeggen....
Ben het helemaal eens met Marjonz (wat jammer trouwens dat je je foto hebt weggehaald in je avatar), wat een leuke gezellig vrolijke taart!

Huh???....mijn avatar????? Die heb ik niet weggehaald hoor... ik zie em gewoon nog.

59

Madame Gâteau schreef:
Yavahn schreef:

Jaaaaaaa hier nog een fan! Ik zou ook jouw boek kopen als die er zou zijn!

@Madame Gâteau: als jij een boek zou maken met poppetjes, zou ik die ook kopen hoor, ik sta ook iedere keer met open mond te kijken bij jouw taarten... jij bent ook 1 van mijn voorbeelden ;-)

Dank je wel voor het compliment  :o  :Y

Nou Leonie, zullen we het dan maar samen doen :+  :cool:

Dat vind ik een zeeeeer strak plan!!! Mag ik dan een gesigneerd exemplaar?? ;)

Leonietje, je taart is GEWELDIG, wat een schatje, het enige wat me heeel zwaar tegenvalt;............. ECHT jammer!!!....... zooooo zonde......

Tzijn veeeeeeeeeeel te weinig foto's, had graag wat close upjes gezien van dit beeldschone exemplaar!!!!!!  ;)

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

60

Schitterend

61

Wat een prachtige taart!  :Y  :Y  :Y

En als ik al die reacties lees, moet je hier alvast een "reserveer ons boek-topic" beginnen, want dat gaat lopen als een trein. En dan wil ik 'm ook!!

62

Ik ben ook verliefd  :o Wat een super taart. Ik sla hem ter inspiratie op.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

63

MaBaker schreef:
Madame Gâteau schreef:
Yavahn schreef:

Jaaaaaaa hier nog een fan! Ik zou ook jouw boek kopen als die er zou zijn!

@Madame Gâteau: als jij een boek zou maken met poppetjes, zou ik die ook kopen hoor, ik sta ook iedere keer met open mond te kijken bij jouw taarten... jij bent ook 1 van mijn voorbeelden ;-)

Dank je wel voor het compliment  :o  :Y

Nou Leonie, zullen we het dan maar samen doen :+  :cool:

Dat vind ik een zeeeeer strak plan!!! Mag ik dan een gesigneerd exemplaar?? ;)

Leonietje, je taart is GEWELDIG, wat een schatje, het enige wat me heeel zwaar tegenvalt;............. ECHT jammer!!!....... zooooo zonde......

Tzijn veeeeeeeeeeel te weinig foto's, had graag wat close upjes gezien van dit beeldschone exemplaar!!!!!!  ;)

o jeeeeee.....ik schrok me een hoedje....wat heb ik fout gedaan????
Maar omdat ik ook niet de beroerdste ben...speciaal voor jou wat close-upjes gemaakt Marie-Anne :D

64

*like*
no.... LOVE it!!!

Liefs, Zanoni

65 Laatst bewerkt door carol (19-02-2012 14:45)

nou Leonie ik ben er ook verliefd op ,kan me voorstellen dat je het van de week zo naar je zin had ,het was het wachten waard ,wat is dit weer een GAVE,iedere x denk ik ,dit is de leukste,niet dus je , ben helemaal eens ---een boek,waar kan ik alvast bestellen  ;) en graag ook één van Femke  ;)
groetjes van je grote fan  ;)  haha

Ik vind hem echt geweldig deze!!! Maar goed, al jouw taarten zijn geweldig!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

67

ook ik ben verliefd,.....wat een pracht exemplaar.en ja ik wil ook wel een boek

68

Ochhhhh wat een schatje! Fifi ken ik wel en ik dacht al dat je daar wat inspiratie vandaan had...

Die bloemetjes die vind ik ook zó leuk!

En voor een toekomstig boek heb je hier ook een klant hoor!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

69

Oh wat lief van je, dank je wel, hihihihi, vind ik hem nu NOG mooier en ik vond hem al zooooooooo mooi!!!!! Heeel erg schattig die poppetjes, en frutseltjes erom heen, zoooooo schattig allemaal. :thumb:  :thumb:  :thumb:
Nu weet ik wat ik nog moet leren, hahahahahaha, veeeeeeeeeeel dus maar voor mezelf ben ik er uit! ;)

Oke, we wachten nu dus braaf tot jouw/jullie boek uitkomt!!
Wanneer gaat het verschijnen?? Bijna?? Weekje of 2??? hahahahaha, grapje hoor maar VOOR het end vant jaar zou wel leuk zijn, kunnen we het onder de boom leggen  :D  :lol:  :Y

Taarterieke Boetseerkunst door Leonie en Femke, pseudoniem; 'LeeF', of 'FeeL' , ach, let maar niet op mij, ik denk gewoon even hardop  :D  :D  :D

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

70

:) Daar fleurt toch iedereen van op: wat een supervrolijke taart.
En zo prachtig gemaakt. :thumb:
Je boetseersels zijn echt te schattig, ik ben er ook straalverliefd op. :Y 

*gaat weer kijken naar jouw supercreatie :) *

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Ik vind hem super mooi! Zag hem op CC vanochtend en hij staat nu bijna op nummer1!!! Geweldig! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

72

Wat heb jij weer een prachtige taart gemaakt en super geboetseerd ik vind de zon helemaal geweldig. :thumb:  :thumb:

En kan ik me al inschrijven voor het boek Van jou en Femke?? ;)

73

leonietje schreef:
taartdoos schreef:

Zo lief is ie, en wat een leuke slakjes!!! Heb je met witte marsepein gewerkt? Hoe beviel jou dat?

Rianne...het zijn schildpadjes!!!! :s  :lol:  :lol:

Ik heb marsepein met fondant gemengd....wordt trouwens wel een beetje krijtachtig...(net als bij het wit kleuren van marsepein met wilton vloeistof)

Oke, sorry, ze zijn schattig en lijken inderdaad meer op schildpadjes  :o Irritant he, om mooi wit te krijgen met marsepein. Ik vind een witte ondergrond namelijk wel heel mooi!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

74

Ik zit net even in je album te kijken maar dat word een dik boek :Y  :Y  :Y ik zou zeggen laat maar komen hoor "ik ben der klaar voorrrr" :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

75

taartdoos schreef:
leonietje schreef:
taartdoos schreef:

Zo lief is ie, en wat een leuke slakjes!!! Heb je met witte marsepein gewerkt? Hoe beviel jou dat?

Rianne...het zijn schildpadjes!!!! :s  :lol:  :lol:

Ik heb marsepein met fondant gemengd....wordt trouwens wel een beetje krijtachtig...(net als bij het wit kleuren van marsepein met wilton vloeistof)

Oke, sorry, ze zijn schattig en lijken inderdaad meer op schildpadjes  :o Irritant he, om mooi wit te krijgen met marsepein. Ik vind een witte ondergrond namelijk wel heel mooi!

HAhaha..geeft niets hoor Rianne!!
Ja, een witte ondergrond is wel heel mooi he!? Ik gebruik er  tegenwoordig stiekem ook wel eens alleen fondant voor, is toch net ietsjes mooier!! O-)