Re: Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....
wat een onzettende leuke gezellige vrolijke taart 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....
wat een onzettende leuke gezellige vrolijke taart 
Tja wat moet je daar nu weer van zeggen....
Ben het helemaal eens met Marjonz (wat jammer trouwens dat je je foto hebt weggehaald in je avatar), wat een leuke gezellig vrolijke taart!
Wat een droomtaart weer zeg! Echt prachtig 
Mooi mooi mooi
ooooo...wat zijn jullie liefffffff!!!
Ik zit gewoon te glunderen voor mijn pc!!!! Ik zal er serieus over gaan nadenken....en eerlijk gezegd heb ik al een paar weken een heeeel leuk idee voor een boek in mijn hoofd
Nu alleen nog uitvoeren he!!
Ennuh... Femke en ik zijn al druk aan't mailen!!!

Echt een schitterende taart!!
Ik kan alleen maar hopen dat ik ooit half zo goed zal worden...
Mag ik vragen hoeveel tijd je in het boetseren en decoreren hebt zitten? Daar ben ik altijd een beetje bang voor!!
Ja, daar zit een hele hoop tijd in...Ik tel de uurtjes eigenlijk al niet meer hoor...maar het zullen er 6 zijn geweest?? Alleen boetseren dan he!!
Jaaaaaaaaaaaaa, dat is het nieuws dat we willen horen hahahaha! Ik wacht met smart af 
Tja wat moet je daar nu weer van zeggen....
Ben het helemaal eens met Marjonz (wat jammer trouwens dat je je foto hebt weggehaald in je avatar), wat een leuke gezellig vrolijke taart!
Huh???....mijn avatar????? Die heb ik niet weggehaald hoor... ik zie em gewoon nog.
Yavahn schreef:Jaaaaaaa hier nog een fan! Ik zou ook jouw boek kopen als die er zou zijn!
@Madame Gâteau: als jij een boek zou maken met poppetjes, zou ik die ook kopen hoor, ik sta ook iedere keer met open mond te kijken bij jouw taarten... jij bent ook 1 van mijn voorbeelden
Dank je wel voor het compliment
![]()
![]()
Nou Leonie, zullen we het dan maar samen doen
![]()
Dat vind ik een zeeeeer strak plan!!! Mag ik dan een gesigneerd exemplaar?? 
Leonietje, je taart is GEWELDIG, wat een schatje, het enige wat me heeel zwaar tegenvalt;............. ECHT jammer!!!....... zooooo zonde......
Tzijn veeeeeeeeeeel te weinig foto's, had graag wat close upjes gezien van dit beeldschone exemplaar!!!!!! 
Schitterend
Wat een prachtige taart!
En als ik al die reacties lees, moet je hier alvast een "reserveer ons boek-topic" beginnen, want dat gaat lopen als een trein. En dan wil ik 'm ook!!
Ik ben ook verliefd
Wat een super taart. Ik sla hem ter inspiratie op.
Madame Gâteau schreef:Yavahn schreef:Jaaaaaaa hier nog een fan! Ik zou ook jouw boek kopen als die er zou zijn!
@Madame Gâteau: als jij een boek zou maken met poppetjes, zou ik die ook kopen hoor, ik sta ook iedere keer met open mond te kijken bij jouw taarten... jij bent ook 1 van mijn voorbeelden
Dank je wel voor het compliment
![]()
![]()
Nou Leonie, zullen we het dan maar samen doen
![]()
Dat vind ik een zeeeeer strak plan!!! Mag ik dan een gesigneerd exemplaar??
Leonietje, je taart is GEWELDIG, wat een schatje, het enige wat me heeel zwaar tegenvalt;............. ECHT jammer!!!....... zooooo zonde......
Tzijn veeeeeeeeeeel te weinig foto's, had graag wat close upjes gezien van dit beeldschone exemplaar!!!!!!
o jeeeeee.....ik schrok me een hoedje....wat heb ik fout gedaan????
Maar omdat ik ook niet de beroerdste ben...speciaal voor jou wat close-upjes gemaakt Marie-Anne 
*like*
no.... LOVE it!!!
nou Leonie ik ben er ook verliefd op ,kan me voorstellen dat je het van de week zo naar je zin had ,het was het wachten waard ,wat is dit weer een GAVE,iedere x denk ik ,dit is de leukste,niet dus je , ben helemaal eens ---een boek,waar kan ik alvast bestellen
en graag ook één van Femke
groetjes van je grote fan
haha
Ik vind hem echt geweldig deze!!! Maar goed, al jouw taarten zijn geweldig!
ook ik ben verliefd,.....wat een pracht exemplaar.en ja ik wil ook wel een boek
Ochhhhh wat een schatje! Fifi ken ik wel en ik dacht al dat je daar wat inspiratie vandaan had...
Die bloemetjes die vind ik ook zó leuk!
En voor een toekomstig boek heb je hier ook een klant hoor!
Oh wat lief van je, dank je wel, hihihihi, vind ik hem nu NOG mooier en ik vond hem al zooooooooo mooi!!!!! Heeel erg schattig die poppetjes, en frutseltjes erom heen, zoooooo schattig allemaal.
Nu weet ik wat ik nog moet leren, hahahahahaha, veeeeeeeeeeel dus maar voor mezelf ben ik er uit!
Oke, we wachten nu dus braaf tot jouw/jullie boek uitkomt!!
Wanneer gaat het verschijnen?? Bijna?? Weekje of 2??? hahahahaha, grapje hoor maar VOOR het end vant jaar zou wel leuk zijn, kunnen we het onder de boom leggen
Taarterieke Boetseerkunst door Leonie en Femke, pseudoniem; 'LeeF', of 'FeeL' , ach, let maar niet op mij, ik denk gewoon even hardop

Daar fleurt toch iedereen van op: wat een supervrolijke taart.
En zo prachtig gemaakt.
Je boetseersels zijn echt te schattig, ik ben er ook straalverliefd op.
*gaat weer kijken naar jouw supercreatie
*
Ik vind hem super mooi! Zag hem op CC vanochtend en hij staat nu bijna op nummer1!!! Geweldig!

Wat heb jij weer een prachtige taart gemaakt en super geboetseerd ik vind de zon helemaal geweldig.
En kan ik me al inschrijven voor het boek Van jou en Femke?? 
taartdoos schreef:Zo lief is ie, en wat een leuke slakjes!!! Heb je met witte marsepein gewerkt? Hoe beviel jou dat?
Rianne...het zijn schildpadjes!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb marsepein met fondant gemengd....wordt trouwens wel een beetje krijtachtig...(net als bij het wit kleuren van marsepein met wilton vloeistof)
Oke, sorry, ze zijn schattig en lijken inderdaad meer op schildpadjes
Irritant he, om mooi wit te krijgen met marsepein. Ik vind een witte ondergrond namelijk wel heel mooi!
Ik zit net even in je album te kijken maar dat word een dik boek
ik zou zeggen laat maar komen hoor "ik ben der klaar voorrrr" 
leonietje schreef:taartdoos schreef:Zo lief is ie, en wat een leuke slakjes!!! Heb je met witte marsepein gewerkt? Hoe beviel jou dat?
Rianne...het zijn schildpadjes!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb marsepein met fondant gemengd....wordt trouwens wel een beetje krijtachtig...(net als bij het wit kleuren van marsepein met wilton vloeistof)
Oke, sorry, ze zijn schattig en lijken inderdaad meer op schildpadjes
Irritant he, om mooi wit te krijgen met marsepein. Ik vind een witte ondergrond namelijk wel heel mooi!
HAhaha..geeft niets hoor Rianne!!
Ja, een witte ondergrond is wel heel mooi he!? Ik gebruik er tegenwoordig stiekem ook wel eens alleen fondant voor, is toch net ietsjes mooier!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik ben verliefd op mijn bloemenmeisjes....