Onderwerp: alles wat mis kon gaan, ging mis....
en ben blij dat dit er uiteindelijk uit is gekomen, maar wel totaal anders dan dat ik in de planning had...... en zonder alles wat mis ging, was ik hier niet tevreden mee geweest en had ik nog veel anders gedaan/opnieuw gedaan. maar voor deze omstandigheden ben ik "tevreden"
-De biscuits leken prachtig uit de oven gekomen te zijn, bleven prachtig. tot ik ze doorsneedt... dikke harde klompen ertussen, kon maar 1 van de 3 lagen redden.
- weg plan om vrijdagavond alleen nog puzzelplaatjes te maken, doordat ik smiddags kon vullen en afkleden,wat nu dus in het water viel...
- daardoor kon ik dus niet vullen en bekleden,maar moest eerst weer nieuwe biscuits bakken (om 15u, terwijl ze volgende ochtend gehaald zouden worden) tussendoor nog 3jarige zoon halen/eten/zoon op bed enz...
Om 20u kon ik verder...
- tafelzeil stuk... dan maar op de tafel.... hoeveel crisco of poedersuiker ik ook strooide (bij elke nieuwe poging wat anders geprobeerd), het plakte gigantisch in de tafel,waardoor het marsepein doorlopend scheurde zodra ik het van tafel op wilde tillen...
-daardoor spongebob taart niet volledig dikgevlamde zeekleuren, maar een bovenplaatje met te ver doorgemengde verschillende kleuren, zijkanten andere kleur gemaakt....
- idem met de paarden taart, het had feller groen moeten worden met een aantal donkerder groene strepen erdoor alsof het een landschap was in de verte.... hij is nu prachtig gemarmerd,maar niet hoe ik het wilde
-omdat het toen al midden in de nacht was, de paarden niet meer gepuzzeld maar de mallen erbij gepakt, wat mij heel erg tegenstaat, want ik wilde 2 stijgerende hengsten puzzelen....
- ook daarom alleen de leeftijden erop, omdat ik de namen niet meer in kwallen/bloemen ging verwerken om 4u snachts...
-maarja... ze stonden klaar vanochtend!! klant leek tevreden toen ze de beide taarten op kwam halen, en daar gaat het om...... heeft iemand hier mij verteld
op de foto's vallen ze wel mee, zie ik... gelukkig..... hahahaha
eerst de spongebob taart voor de zoon:
wensen, spongebob/patrick/gerrit/octo, evt naam/leeftijd maar hoefde niet, en heldere kleuren... gevuld met bavarois aardbei op aardbei jam en bavarois citroen op lemoncurd

en de paardentaart voor de dochter:
wensen, een wit en een zwart paard in het wild bij een rivier, tekst/leeftijd idem als spongebob.... gevuld met bakkersroom en frambozen. 

al met al ben ik blij dat na alle rampen op laatste moment toch nog dit uit is gerold, maar verder...... 
! Vooral je Spongebob vind ik leuk!
en op aanrecht heb ik niet de ruimte ervoor.