26

Re: Waar kun je een Kenwood kopen?

ik had hetzelfde probleem als jij, wil hem liever uit de winkel maar nergens in de buurt te krijgen.

Dus toch besteld via internet, had een beschadiging aan de k-klopper, want glazuur was niet helemaal goed. Gewoon een fabrikagefout, hoor, geen beschadiging tijdens vervoer ofzo.

Kenwood zelf gebeld en zonder gemor kreeg ik binnen een week een gloednieuwe opgestuurd. Service kan dus gewoon via Kenwood zelf tijdens de fabrieksgarantie. Echt veel risico loop je dus niet.

Misschien moet je het toch eens overwegen???

27

kaneeltje schreef:

hoi Boonsnic, ik heb wel een Makro pas dus.....woon welliswaar in apeldoorn maar mijn man is militair en een collega woont geloof ik bij jou ergens in de buurt woont.....maar denk dat er wel meer forum mensen bij jou in de buurt wonen waar je de pas van kan lenen toch??

gr lydia

Helemaal super dat je zo mee denkt  :thumb:  :thumb:  :thumb:
heb inmiddels wat rond gevraagd en wat blijkt mijn buurvrouw heeft een pas een pas dus dat is geregeld nu nog de aanbieding.

Bij de harense smit hier in weert willen ze hem ook bestellen 199 euries maar weten niet zeker of hij binnen komt aan het eind van de maand en ik wil niet wachten  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Lieve groetjes van Nicole

28

De Kenwood patissier staat in de nieuwe makrofolder!!! Voor 141,61 incl BTW.
Hopelijk zijn ze niet te snel door hun voorraad heen...
Groetjes,
Carin

29

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ZIE HEM STAAN IN DE FOLDER!!!!!!!! NU NOG VERVOER REGELEN EN OPPAS VOOR DE KIDS EN ANDERS EVEN SLIJMEN BIJ VADERS MET EEN KOP KOFFIE MET GEBAKJE. :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y

HOPELIJK TRAPT HIJ ERIN.  :D  :D  :D  :D  :D