26 Laatst bewerkt door rorico (07-02-2012 22:03)

Re: welk merk heteluchtoven hebben jullie

Mirand@ schreef:

Een fornuis met hete luchtoven van Ariston. Lekker groot, 90 cm, en heel veel mogelijkheden. Alleen de service vanuit de fabriek is waardeloos! Daarom zou ik een volgende keer (eh, hij staat er pas 2 jaar...) voor een ander merk kiezen.

ook ariston, maar gewone 60cm inbouwbreedte. hetelucht+grill+elektrisch boven/onder afzonderlijk of gezamelijk/gecombineerd te gebruiken. gebruik eigenlijk altijd hetelucht, en bij rollade grill+hetelucht.

maar idd, de service vanuit de fabriek.........  :x  :x  :x  :x  :x
gelukkig wist de plaatselijke reparateur er raad mee :+

hij werkt super, maar alleen al om de service zullen we een volgende keer voor een andere gaan... (nu 6 jaar in gebruik,gebruik hem altijd al minimaal 2x per week, maar waarvan een half jaar niet gebruikt door die @#$@$#$@service)

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

27

krizzy1978 schreef:

Ik heb in December een nieuwe gekocht. Ik had geen groot budget dus ben op zoek gegaan op internet. Ik heb hem dus gevonden, een indesit IF 51 K.A IX, totaal 209 Euro. Ben er super blij mee. Werkt goed en een hele mooie prijs. Ik kan je een email sturen met de link als je wil.

Ben benieuwd , die wordt vrijdag bij mij geleverd

28

Inbouw Miele, echt top ding
en verder een losse Samsumg combi, daarvan vind ik de turbo voorverwarmstand ideaal.

29 Laatst bewerkt door Danielle_mvs (09-02-2012 20:57)

1 x was genoeg.......

30

Heteluchtoven van Indesit ben er heel blij mee.

31 Laatst bewerkt door Taartjebakker (16-02-2012 19:15)

Miele inbouw oven met crematie optie (pyrolyse), kan grillen, hete lucht etc ook met brato meter, leuk voor hele kip etc in de oven. Ook in het bezit van een combi stoom oven ook van Miele, ook een fantastisch apparaat naast stoom oven een volwaardige oven met hete  lucht grill etc. (we koken er bijna elke dag in). Beide ovens zijn zeer snel op temperatuur.

Groeten @nnette, http://taartjebakker.mijnalbums.nl/
Bakt graag van alles zolang ik het zelf mag mixen!!