1

Onderwerp: bomann machine herrie

Ik heb de bomann keukenmachine gekocht en heb hem 1 keer gebruikt ben geschrokken van de herrie, is dit normaal ,ik lees hier dat de meeste machines zoveel herrie maken.
Ik heb hem weer in de doos gedaan en ga hem terug sturen,dan toch maar met mijn handmixer tot ik iets anders gevonden heb.
Misschien iemand die hem over wil nemen zou ook nog mogelijk zijn als je niet om de herrie geeft.

2

Re: bomann machine herrie

ja ze kunnen best watt herrie maken, ik heb zelf een kitchenaid en ook die maakt herrie. als je dinsdag wat eerder bent, half 7 zeg maar dan kan je even snel bij me luisteren  ;) mail me maar even voor het adres, het is op loopafstand van de ark

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

3

Hallo Hp,
Ik heb ook een bomann keukenmachine,en die maakt net zo veel herrie,als dat hij goed mixt.
Mixen doet hij als de beste,dus de herrie neem ik op de koop toe.
Ik wacht gewoon tot iedereen weg is.
Het is net als met mijn vrouw,soms veel herrie,maar vreselijk lief,en daar gaat het toch uiteindelijk om.
Leve de functionaliteit.

Opa uit 1946 ontdekt taarten en cake's voor kleindochter uit 2006.
Zij is er blij mee,en hij zeker.

4

Ik heb ook een Bomann keueknmachine en ben er superblij mee. Goede machine voor weinig geld en aangezien ik toch een hobbybakster ben is hij prima voor wat ik ermee wil doen. Er blijft weinig tot niets aan de bodem of zijkanten kleven en de biscuitmix wordt echt superluchtig. En die herrie... Ach, een mixer is ook niet fluisterstil. Gewoon de radio wat harder en keihard meezingen dan hoor je de mixer niet zo :lol:

5 Laatst bewerkt door Koko (16-02-2012 19:07)

Ook ik heb de Bomann....we noemen hem hier thuis ....

de BOEMAN .... :D  !  idd, een herrie van jewelste maar geweldige

resultaten ! Ik ben er errug blij mee en ga gewoon even de was

ophangen op zolder o.i.d. als ie staat te mixen .