1

Onderwerp: 'Chanel' tasjes

http://i42.tinypic.com/oqk9ol.jpg

http://i41.tinypic.com/htcq3s.jpg

2

Re: 'Chanel' tasjes

wat een werk is dat geweest.
Ze zijn wel super leuk.

3

Wat een leuk idee!
Super!  :thumb:

4

:think: Ik ben sprakeloos en me aan het bedenken hoe je dit gemaakt hebt! Zijn het gebakjes? Cupcakes? Vertel vertel! Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

5

leuk!

6

oooo die zijn leuk!!!

7

Wat leuk!  :thumb:

8

Super gedaan :Y

Be in love with what you have

ik heb m even opgeslagen! hebben binnenkort een opdracht voor een vrouwen avond en zou petit fours maken maar vind dit veel leuker!

10

Zo hee, wauw. Erg mooi.

11

Theatje schreef:

:think: Ik ben sprakeloos en me aan het bedenken hoe je dit gemaakt hebt! Zijn het gebakjes? Cupcakes? Vertel vertel! Groetjes Thea

Ik lees graag even mee! ze zijn echt super!

12 Laatst bewerkt door soraida (12-02-2012 11:35)

Dank jullie wel voor alle leuke reacties.. Ik heb eerst een vierkante vorm (25cm) gebakken van biscuit en gevuld daarna in reepjes gesneden en uit elke reep heb ik 8 stukjes kunnen halen. Die heb ik vervolgens bekleed met een reepje fondant ( allemaal zelfde formaat). De rest v/d decoratie is ook allemaal fondant. Het chanel logo en naam v/d jarige heb ik op de computer bewerkt en daarna uitgeprint met m'n foodprinter. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is..                                     Groetjesss.                                                                                             

Oja ik Heb 30 stuks gemaakt en ben er 4 uur mee bezig geweest inclusief het verpakken.

13

soraida schreef:

Dank jullie wel voor alle leuke reacties.. Ik heb eerst een vierkante vorm (25cm) gebakken van biscuit en gevuld daarna in reepjes gesneden en uit elke reep heb ik 8 stukjes kunnen halen. Die heb ik vervolgens bekleed met een reepje fondant ( allemaal zelfde formaat). De rest v/d decoratie is ook allemaal fondant. Het chanel logo en naam v/d jarige heb ik op de computer bewerkt en daarna uitgeprint met m'n foodprinter. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is..                                     Groetjesss.                                                                                             

Oja ik Heb 30 stuks gemaakt en ben er 4 uur mee bezig geweest inclusief het verpakken.

Bedankt hoor! ik sla ze op! ;)

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

14

Heel leuk!

My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already.

15

ohhhh helemaal geweldig zeg!!!!!ik sla hem ook op,wat een super idee :thumb:

16

Heeel, heel leuk gedaan.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

17

heb je het cakeje ook nog gevuld? anders word het zo een brok fondant om op te eten ?

18

SweetTatiana schreef:

heb je het cakeje ook nog gevuld? anders word het zo een brok fondant om op te eten ?

Ja het is gevuld

19

Wat zijn ze leuk! Heel gaaf gedaan.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

20

Heel erg leuk bedacht ..... :thumb:

21

Dat vraagt om een how to.
Prachtig zeg.

22

Heel erg leuk. Ik sla ze op ter inspiratie

23

Heel leuk idee, voor mijn persoonlijke smaak wat veel fondant in verhouding maar ze zien er heel gaaf uit!
En 30 stuk in 4 uur tijd vind ik toch wel snel gedaan, zou mij een dag kosten denk ik hahaha

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

24

origineel, en supermooi gemaakt!! :thumb:  :thumb:

groetjes  Jose'

25

gewoon het cakeje doorgesneden? of eerst gevuld en daarna gesneden ?