Onderwerp: 'Chanel' tasjes

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 'Chanel' tasjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wat een leuk idee!
Super! 
Ik ben sprakeloos en me aan het bedenken hoe je dit gemaakt hebt! Zijn het gebakjes? Cupcakes? Vertel vertel! Groetjes Thea
oooo die zijn leuk!!!
Wat leuk! 
ik heb m even opgeslagen! hebben binnenkort een opdracht voor een vrouwen avond en zou petit fours maken maar vind dit veel leuker!
Zo hee, wauw. Erg mooi.
Ik ben sprakeloos en me aan het bedenken hoe je dit gemaakt hebt! Zijn het gebakjes? Cupcakes? Vertel vertel! Groetjes Thea
Ik lees graag even mee! ze zijn echt super!
Dank jullie wel voor alle leuke reacties.. Ik heb eerst een vierkante vorm (25cm) gebakken van biscuit en gevuld daarna in reepjes gesneden en uit elke reep heb ik 8 stukjes kunnen halen. Die heb ik vervolgens bekleed met een reepje fondant ( allemaal zelfde formaat). De rest v/d decoratie is ook allemaal fondant. Het chanel logo en naam v/d jarige heb ik op de computer bewerkt en daarna uitgeprint met m'n foodprinter. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.. Groetjesss.
Oja ik Heb 30 stuks gemaakt en ben er 4 uur mee bezig geweest inclusief het verpakken.
Dank jullie wel voor alle leuke reacties.. Ik heb eerst een vierkante vorm (25cm) gebakken van biscuit en gevuld daarna in reepjes gesneden en uit elke reep heb ik 8 stukjes kunnen halen. Die heb ik vervolgens bekleed met een reepje fondant ( allemaal zelfde formaat). De rest v/d decoratie is ook allemaal fondant. Het chanel logo en naam v/d jarige heb ik op de computer bewerkt en daarna uitgeprint met m'n foodprinter. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.. Groetjesss.
Oja ik Heb 30 stuks gemaakt en ben er 4 uur mee bezig geweest inclusief het verpakken.
Bedankt hoor! ik sla ze op! 
Heel leuk!
ohhhh helemaal geweldig zeg!!!!!ik sla hem ook op,wat een super idee 
Heeel, heel leuk gedaan.
Gr, Miriam
heb je het cakeje ook nog gevuld? anders word het zo een brok fondant om op te eten ?
heb je het cakeje ook nog gevuld? anders word het zo een brok fondant om op te eten ?
Ja het is gevuld
Wat zijn ze leuk! Heel gaaf gedaan.
Dat vraagt om een how to.
Prachtig zeg.
Heel erg leuk. Ik sla ze op ter inspiratie
Heel leuk idee, voor mijn persoonlijke smaak wat veel fondant in verhouding maar ze zien er heel gaaf uit!
En 30 stuk in 4 uur tijd vind ik toch wel snel gedaan, zou mij een dag kosten denk ik hahaha
origineel, en supermooi gemaakt!!

gewoon het cakeje doorgesneden? of eerst gevuld en daarna gesneden ?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 'Chanel' tasjes