1

Onderwerp: Uitrolmachine tafelmodel.

Ik ben pas begonnen met een bakkers opleiding en natuurlijk heeft iedere bakker een uitrolmachine. Ik wil er zelf ook eentje zodat ik zelf ook thuis kan gaan knutselen aan taarten en andere producten.

Weet iemand er eentje te koop te staan?

Gr, Pim.
Graag bericht als ik een dagje met je mee mag lopen :)

2

Re: Uitrolmachine tafelmodel.

hihi, als hier iemand er een weet dan denk ik dat er 1000 biedingen volgen.  :lol:

3

hier ouderwetse rolstokken en deegrollers vrees ik. ;)

4

Ik zou je adviseren om bij groothandels in bakkerijmachines te kijken

5

Een pasta apparaatje misschien?

6

mag ik je vragen waar je de op;eiding volgt?

7

sorry :nooo ..geen antwoord op je vraag...maaruh...hoe was het vandaag gegaan...zit je in de finale???

8

Ik zit op het ROC in Eindhoven.
@bakingqueen

Nee helaas niet. Mijn vriendin is wel eerste geworden bij een andere catogorie. In april ga ik samen met haar naar Wageningen (NBC, Nederlands Bakkerij Centrum) om daar de Nederlandse kampioenschappen te houden. Hopen dat ze daar wint want dan gaan we samen naar de europese.
@indomommy.

Gr, Pim.

9

Cool!

10

yeah...nou toch gedeelde vreugde?! :thumb: Gefeliciteerd! zal blijven duimen voor het NK in april voor jullie  :D

11

Bij de kruidvat...
Is een pasta apparaat tafel model te koop.
Van €30,- naar €5,- afgeprijsd.

Er zitten 3 standen op. Hele dunne sliertjes, wat dikkere sliertjes en gewoon plat.
Je kunt ook instellen hoe dun je het gerold wilt hebben.

Het is geen elektrisch apparaat, dus je moet met de hand de slinger aandraaien.

..*Heerlijk aan het bakken*..

12

Belletain schreef:

Bij de kruidvat...

Er zitten 3 standen op. Hele dunne sliertjes, wat dikkere sliertjes en gewoon plat.

oh dit is een goede tip..dank je :thumb: , ik sjees morgen naar Kruidvat..kijken of ze het hier ook nog hebben ;)

13

indomommy schreef:
Belletain schreef:

Bij de kruidvat...

oh dit is een goede tip..dank je :thumb: , ik sjees morgen naar Kruidvat..kijken of ze het hier ook nog hebben ;)

Ik heb die van mij een vorige week dinsdag gekocht. dus grote kans dat ze er nog zijn

..*Heerlijk aan het bakken*..

14

indomommy schreef:

Belletain schreef:

Bij de kruidvat...

oh dit is een goede tip..dank je , ik sjees morgen naar Kruidvat..kijken of ze het hier ook nog hebben

Ik heb die van mij een vorige week dinsdag gekocht. dus grote kans dat ze er nog zijn

Werkte die ook goed?

Gr, Pim.

15

Dankjewel, we zullen zien wat het wordt. Ze moet nog wel veel oefenen dus we zullen zien.

@indomommy

Gr, Pim.

16

Ik ben in het gelukkige bezit van een elektrische   uitrol machine  :Y En ik ben er heel erg blij mee. Staat niet bij of je een handapparaatje zoekt of zo'n groot apparaat. Tafelmodel? De elektrische zijn net tafels maar dan wel heel grote (meer dan 3 meter!) en op krachtstroom.

17

Ik weet wat jij bedoelt met zo'n uitrolmachien. Ik werk hier zelf ook mee. Maar een tafelmodel is miscchien 1 meter lang en 50 cm breed. En er bestaan switches voor stroom zat je van een gewoon stopcontact naar een voor een uitrolmachine gaat.

Gr, Pim.

18

Maar zelfs het tafelmodel zal enorm duur zijn lijkt mij. Als je er een vindt dan ben ik erg benieuwd naar de prijs.

19

Bijvoorbeeld:

http://bakkerijmachines.net/bakkerijmac … Path=43_26

Ik geloof dat ik het voorlopig nog maar even bij rolstokken houd  :rolleyes:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

20

kimmy's schreef:

Ik ben in het gelukkige bezit van een elektrische   uitrol machine  :Y En ik ben er heel erg blij mee. Staat niet bij of je een handapparaatje zoekt of zo'n groot apparaat. Tafelmodel? De elektrische zijn net tafels maar dan wel heel grote (meer dan 3 meter!) en op krachtstroom.

Dag Kimmy, waar heb je machine gekocht ?

21

Je kunt nu wel zeggen wat een prijs. Ten eerste hoeft het voor mij geen splinter nieuwe te zijn. en te 2e je krijgt veel mooiere taarten. Het is ook vooral handig. (kan ook zijn dat ik niet gewent ben aan die rolstok)

Gr, Pim.

22

Op [MP] link bewerkt staat er wel een aantal te koop.

edit (karin09) niet gewenst naar MP te verwijzen en al helemaal niet om links te plaatsen: ik neem aan dat TS zelf ook weet dat er van dat soort site zijn  ;)

Kreeg de tip laatst in de winkel van een meneer die vroger bakker was - bij de bakkerijmusea hebben ze vaak oude uitrolmachines die ze wel kwijt willen. Misschien een telefoontje waard?

Internationale masterclasses, exclusieve en nieuwe producten voor taartdecoratie. Facebook http://www.facebook.com/TLCS.nl

24

Zijn deze dan ook nog bruikbaar?

Gr, Pim.

25

hai, sorry dat ik zo laat reageer...ik denk je krijgt wel een melding als er nieuwe berichten zijn...ken dit forum niet zo best eerlijk gezegd. Maar goed ik heb hem dus van marktplaats gekocht. Een bakker had deze over. Werkt dus echt perfect maar loeigroot. Niet dat ik dat een probleem vind  (eerder handig) Soms staan ze op MP deze was toevallig en betaalbaar en dichtbij te koop.