1

Onderwerp: Bosch mum4405 of BOSCH Mixer MFQ 3560

Iemand ervaring met 1 van deze 2 mixers? Gisteren zijn er 2 mixers van mij in brand gevlogen bij het mixen van bc  :|
Ik wil 1 van deze 2 omdat ik het budget momenteel niet heb voor de duurdere maar wel graag mijn handen vrij wil tijdens het mixen. Ik zag al wel wat recenties staan van vorig jaar, maar misschien is er inmiddels meer ervaring.

Alvast bedankt!

Geluk vermenigvuldigt zich, wanneer je haar deelt.

2 Laatst bewerkt door rorico (06-02-2012 23:03)

Re: Bosch mum4405 of BOSCH Mixer MFQ 3560

ik heb de mum 4405 gekozen en ik ben er ontzettend blij mee!!!!!zat tussen dezelfden te twijfelen paar maand terug!
maakt prachtig beslag, is stiller dan m'n philips handmixer van 350watt.(die al gloeiend heet werd van gewoon beslag mixen. bc kreeg hij idd niet klaar,kon hij niet aan) de duurderen zijn vast stiller, maar echt, ik ben ontzettend blij dat ik voor deze heb gekozen. aanzetten, kookwekker aan en lekker ondertussen wat andere dingen doen. spatdeksel zit erop, die je beslist wel eens wil hebben :P en je hebt de 'professionele' gardes, veel fijner werkend dan de handmixergardes. (persoonlijke mening)

met het botercreme maken maakt hij wat meer kloppend geluid door de arm die wat meer op en neer gaat, maar dat is de beveiliging.

had/heb ook het budget niet voor een duurdere, dus uiteindelijk bij deze uitgekomen, ook mede omdat mijn moeder al 30 jaar exact hetzelfde model heeft.... je kan hem later nog uitbreiden met snijmachines en blender als je wil, het past gewoon!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

3

De trekpleister heeft de bomann in de folder staan voor 80'euro. Die ziet er ook goed uit

4

Ik heb zelf de duurdere bosch mum en ik ben er echt heel tevreden mee! inderdaad gewoon alles erin, aanzetten en nog even wat anders gaan doen :P
Ik zie dat je dat met die andere ook kan doen en dat werkt ook heel goed! maar bij de mum kan je nog extra accessoires kopen als een blender. Ik verwacht eigenlijk ook dat de mum wat meer vermogen heeft?

nou, ik hoop dat je hier wat aan hebt. veel succes met je keuze!

5

Bedankt voor jullie reacties! Beetje late reactie maar ik wilde nog even laten weten dat ik voor de MFQ gegaan ben en ben er heel blij mee!!! Idd gewoon mijn dochter voeden terwijl het beslag al geklopt wordt :-) nog niks in de brand gevlogen bij het maken van bc en mijn taarten smaken mmmmmmmmmmmmmm jammie!

Geluk vermenigvuldigt zich, wanneer je haar deelt.