26

Re: PME2 eindstukken!

Wat zien ze allemaal er prachtig uit. Knap werk geleverd. :Y

27

twinstwins schreef:

Ik vind alles mooi maar de kersenbloesem is mijn favoriet!!!

Helemaal mee eens! Echt supermooi!  :thumb:

Groetjes, Angela

28

Prachtig echt heel erg mooi, complimenten ook voor Natascha die jou deze mooie bloemen heeft geleerd.
Welke uitsteker gebruik je trouwens voor de kersenbloesem? vind ze erg mooi.

29

Geweldig!!!! :thumb:

Be in love with what you have

30

Movado schreef:

Wat een inspiratie... Ik ben ook bezig met deze cursus, net les 4 achter de rug, maar jeetje wat moet ik nog veel leren dan!

Ha succes dan maar! Op het laatst gaat het hard, maar het wordt oas echt leuk als je allee in elkaar gaat zetten en kleur gaat geven. Je zult zien dat jij straks ook zoiets maakt, veel plezier!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

31

Theodora schreef:

Prachtig echt heel erg mooi, complimenten ook voor Natascha die jou deze mooie bloemen heeft geleerd.

Eigenlijk geen uitsteker, dat zijn "pulled flowers", komt er op neer dat je een kegeltje/mexican hat maakt en dan 5 blaadjes knipt en daaruit met je vingers en bone- of balltool blaadjes van maakt. Superleuk, en zo kun je ook allerlei kleine fantasie bloemetjes maken.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

32

Heel erg mooi!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

33

Prachtig!! Deze cursus staat ook zeer zeker op mijn verlanglijstje!

Groetjes, Renata

34

lilo schreef:
Theodora schreef:

Eigenlijk geen uitsteker, dat zijn "pulled flowers", komt er op neer dat je een kegeltje/mexican hat maakt en dan 5 blaadjes knipt en daaruit met je vingers en bone- of balltool blaadjes van maakt. Superleuk, en zo kun je ook allerlei kleine fantasie bloemetjes maken.

Grappig want die maak ik zelf ook maar ik herkende ze niet omdat je ze zo mooi hebt gedust.

35

heel heel mooi!

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

36

OOOHHHH ! ik sla ze even op zodat in straks nog even op mijn gemak kan kijken! Zo echt als echt! :thumb:

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

37

Mooi! Ik ga morgen beginnen bij lies. Kan niet wachten!!!!!