Re: PME2 eindstukken!
Wat zien ze allemaal er prachtig uit. Knap werk geleverd. 
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000566826483
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » PME2 eindstukken!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat zien ze allemaal er prachtig uit. Knap werk geleverd. 
Ik vind alles mooi maar de kersenbloesem is mijn favoriet!!!
Helemaal mee eens! Echt supermooi! 
Prachtig echt heel erg mooi, complimenten ook voor Natascha die jou deze mooie bloemen heeft geleerd.
Welke uitsteker gebruik je trouwens voor de kersenbloesem? vind ze erg mooi.
Wat een inspiratie... Ik ben ook bezig met deze cursus, net les 4 achter de rug, maar jeetje wat moet ik nog veel leren dan!
Ha succes dan maar! Op het laatst gaat het hard, maar het wordt oas echt leuk als je allee in elkaar gaat zetten en kleur gaat geven. Je zult zien dat jij straks ook zoiets maakt, veel plezier!
Prachtig echt heel erg mooi, complimenten ook voor Natascha die jou deze mooie bloemen heeft geleerd.
Welke uitsteker gebruik je trouwens voor de kersenbloesem? vind ze erg mooi.
Eigenlijk geen uitsteker, dat zijn "pulled flowers", komt er op neer dat je een kegeltje/mexican hat maakt en dan 5 blaadjes knipt en daaruit met je vingers en bone- of balltool blaadjes van maakt. Superleuk, en zo kun je ook allerlei kleine fantasie bloemetjes maken.
Heel erg mooi!
Prachtig!! Deze cursus staat ook zeer zeker op mijn verlanglijstje!
Theodora schreef:Prachtig echt heel erg mooi, complimenten ook voor Natascha die jou deze mooie bloemen heeft geleerd.
Welke uitsteker gebruik je trouwens voor de kersenbloesem? vind ze erg mooi.Eigenlijk geen uitsteker, dat zijn "pulled flowers", komt er op neer dat je een kegeltje/mexican hat maakt en dan 5 blaadjes knipt en daaruit met je vingers en bone- of balltool blaadjes van maakt. Superleuk, en zo kun je ook allerlei kleine fantasie bloemetjes maken.
Grappig want die maak ik zelf ook maar ik herkende ze niet omdat je ze zo mooi hebt gedust.
heel heel mooi!
OOOHHHH ! ik sla ze even op zodat in straks nog even op mijn gemak kan kijken! Zo echt als echt! 
Mooi! Ik ga morgen beginnen bij lies. Kan niet wachten!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » PME2 eindstukken!