26

Re: Printable's van Gewoon Marieke

Ik zal van het weekend eens achter mijn computer gaan zitten voor Luca. Vriendlief is ook wel erg starwars-fan dus zal hem wel even vragen om mee te denken. Ik heb in elk geval wel het lettertype dus dat komt goed.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

27

vanessa1982 schreef:

Super!!! Was laatst al naar je voorbeelden op zoek, maar kreeg ze niet gevonden. Je staat meteen onder mijn favo's

Hoi Vanessa, ik denk dat je ze niet heb kunnen vinden omdat ik laatst ben over gegaan naar een nieuw domein. Daardoor kloppen sommige links bijvoorbeeld hier op het forum niet meer. Maar heb er al wel een paar veranderd hoor. Maar nu heb je mijn website dus nu zal het zoeken ook wat makkelijker gaan.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

28

Heb nog even op je site gekeken.
Hoe maak je toch die leuke fotocollages?
Vind ze helemaal geweldig. :Y  :Y

groetjes yvon

29

tineke63 schreef:

Ja heb gegluurd, heel leuk. Enne zag het net pas ook uit Rotterdam!!!!

Dat is leuk om te horen en idd ook uit Rotterdam had het bij jou wel gezien hoor, hihi  :lol:

30

marieke84 schreef:

Ik zal van het weekend eens achter mijn computer gaan zitten voor Luca. Vriendlief is ook wel erg starwars-fan dus zal hem wel even vragen om mee te denken. Ik heb in elk geval wel het lettertype dus dat komt goed.

ben ik blij met jouw vriend zeg!!! :Y  :Y  :lol:
komt heeeel erg  goed uit dus. ;)

groetjes yvon

31

"yvonne 72" schreef:

Daar heb ik een heel fijn grafisch programma voor genaamd Xara. Ik maak daar eigenlijk alles mee. Van folders, tot plaatjes voor mijn website en natuurlijk ook de printable's.

32

marieke84 schreef:
"yvonne 72" schreef:

Daar heb ik een heel fijn grafisch programma voor genaamd Xara. Ik maak daar eigenlijk alles mee. Van folders, tot plaatjes voor mijn website en natuurlijk ook de printable's.

en kan je dat gewoon downloaden?
of is dat alleen te koop?
( ben blond op dat gebied hoor  :s )

groetjes yvon

33

"yvonne 72" schreef:
marieke84 schreef:
"yvonne 72" schreef:

Is te downloaden hoor. Ik gebruik Xara Designer Pro 6. Maar je hebt verschillende varianten. Het is een programma wat iets makkelijker in gebruik is dan Photoshop.

34

http://i1215.photobucket.com/albums/cc519/Carole3/Thanks/bedankt218.gif

Wat ongelofelijk lief van je , ik ben er erg blij mee !

Groetjes !

35

marieke84 schreef:
"yvonne 72" schreef:
marieke84 schreef:

Is te downloaden hoor. Ik gebruik Xara Designer Pro 6. Maar je hebt verschillende varianten. Het is een programma wat iets makkelijker in gebruik is dan Photoshop.

Dankjewel.
Heb even gekeken op google.
Wat zijn er veel verschillende zeg!!
Ik hoop dat ik de juiste vind. :D

groetjes yvon

36 Laatst bewerkt door koekebakkevlaaie (02-02-2012 21:22)

marieke84 schreef:
koekebakkevlaaie schreef:

Geweldig Marieke ! Je bent een KANJER !  :Y  :Y  Hartelijk bedankt.
:thumb:

Graag gedaan hoor Els, enne jij hebt het bloggen ook helemaal te pakken he. Leuk hoor. Vond ook laatst de bijdrage van je dochter helemaal leuk. Vergeet alleen steeds een reactie achter te laten dat komt omdat ik via een RSS-reader op mijn telefoon de blogs bij lees en het dan lastiger is om te reageren. Maar ik volg je wel aandachtig hoor  :Y

Groetjes

Ja Marieke ik heb het bloggen goed te pakken. Dankjewel voor jouw leuke reactie bij deze. Fijn dat je een trouwe volger bent.  :) Enne binnenkort ga ik eens een pot vol koekjes of pot vol brownies maken als geschenk voor iemand en met de leuke printjes erbij hé. Nogmaals bedankt daarvoor.  :thumb:

37

Bedankt dat je dit met ons wil delen!

38

Nou Yvonne, heb speciaal voor Luca 3 hele leuke etiketten gemaakt, je vind ze hier, want ik vond dat ze wel een apart topic verdiende  :Y

Groetjes Marieke

39

Danku danku danku!!!!
Ze zijn helemaal toppie!!!  :thumb:
Ik heb ze meteen opgeslagen,klaar om afgedrukt te worden als hij jarig is.

http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley394.gif

groetjes yvon

40

Top!!! En wat zijn ze weer leuk! Bedankt voor het delen!

41

Paula66 schreef:

Top!!! En wat zijn ze weer leuk! Bedankt voor het delen!

Graag gedaan.

42

:thumb: Dank voor het delen, superleuk blog heb je! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!