1

Onderwerp: Printable's van Gewoon Marieke

Ik weet dat velen van jullie erg blij zijn met de printable's die ik maak voor mijn blog Gewoon Marieke.

En sinds gisteren heb een nieuwe manier om deze printable's met jullie te delen en ik ben vandaag al even bezig geweest om alvast een groot deel van deze printable's bij elkaar te zetten.

Via een nieuwe pagina op mijn blog heb je alle (ze staan er nog niet allemaal op, komt de komende weken goed) op een rijtje en als je op de desbetreffende printable klikt kom je bij de printversie terecht.

Klik hier voor de pagina.

Het was even wat werk maar ik hoop dat jullie er wat aan hebben en het handig vinden. Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik die natuurlijk graag.

Fijne avond allemaal!

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2

Re: Printable's van Gewoon Marieke

Ga meteen even "gluren"   :D

groetjes yvon

3

Kan niks zien.
Ik kom steeds in Google Documenten.
Moet ik me daar eerst voor aanmelden of zo? :think:

groetjes yvon

4

"yvonne 72" schreef:

Ga meteen even "gluren"   :D

Ga je gang het staat nu allemaal handig bij elkaar en er komt nog meer bij de komende tijd. Alleen daar had ik nu even geen zin meer in  :P

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

5

Ik wilde ook even "gluren" heb me aangemeld maar kreeg deze melding: We kunnen het document niet ophalen voor weergave of u heeft geen rechten om het document te bekijken.
Wat gaat er niet goed??

Have a break, have a cupcake!!
Groetjes van 10

6

Was een klein foutje van mij. Ze stonden nog als privé en heb ze nu openbaar gemaakt en als het goed is kunnen jullie nu gewoon weer "gluren"  ;)

Groetjes Marieke

7

Ja, die melding krijg ik ook. Je hebt een leuke site trouwens :Y

I Heart Cake

8

Nee nog niet

9

Nope...krijg nog steeds hetzelfde in beeld.

groetjes yvon

10

Weer geprobeerd maar nog steeds niet gelukt. Ik vind je site ook leuk, heb daar maar even gegluurd.  :)

Groetjes van 10

11

Marieke wilt het spannend houden. :lol:  :lol:

groetjes yvon

12

:lol:  :lol:  :lol: :lol:

Groetjes van 10

13

Nee hoor ben hard bezig met het proberen op te lossen maar google werkt vanavond niet echt mee. Maar ik vind het niet erg dat jullie even zoet zijn op mijn site hoor  :lol:

14

Volgens mij kunnen jullie nu wel gluren  :Y

15

Poging 3..... :lol:  :lol:

groetjes yvon

16

Yessssss......!!!!!!!!!!!!!!!
Hij doet het!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Ga vlug weer even terug om verder te gluren. :D

groetjes yvon

17

Yep, hij doet het. Geweldig, bedankt.

18

Wauw,wat zijn ze leuk zeg!!
Heb je toevallig ook een pot vol koekjes van Star wars.
Dat zou nl leuk zijn voor mijn jongste zoontje om uit te delen in de klas. :Y
Hij is nl helemaal fan van Star Wars.

groetjes yvon

19

Idd hij doet het. Gelukkig, was al bijna bang dat deze manier ook al niet goed werkte. Maar gelukkig.

De komende weken zullen er nog meer printable's bijkomen hoor van onder andere de receptenkaarten die ik heb gemaakt. Maar dat is even wat meer werk. En uiteraard komen alle nieuwe printable's die ik zal gaan maken er ook bij te staan. En ik heb al heel wat nieuwe ideeën dus dat komt goed.

In elk geval staan de pot vol koekjes en de pot vol brownies etiketten er allemaal op.

Groetjes Marieke

20

"yvonne 72" schreef:

Nee maar wat niet is kan nog komen O-) . Maar daar heb ik pas van het weekend weer even tijd voor. Maar met wat voor plaatje er dan op. Met het logo of met 1 van de figuren uit starwars. Jedi-koekjes bijvoorbeeld.

Geweldig Marieke ! Je bent een KANJER !  :Y  :Y  Hartelijk bedankt.
:thumb:

22

koekebakkevlaaie schreef:

Geweldig Marieke ! Je bent een KANJER !  :Y  :Y  Hartelijk bedankt.
:thumb:

Graag gedaan hoor Els, enne jij hebt het bloggen ook helemaal te pakken he. Leuk hoor. Vond ook laatst de bijdrage van je dochter helemaal leuk. Vergeet alleen steeds een reactie achter te laten dat komt omdat ik via een RSS-reader op mijn telefoon de blogs bij lees en het dan lastiger is om te reageren. Maar ik volg je wel aandachtig hoor  :Y

Groetjes

23

Super!!! Was laatst al naar je voorbeelden op zoek, maar kreeg ze niet gevonden. Je staat meteen onder mijn favo's

24

marieke84 schreef:
"yvonne 72" schreef:

Nee maar wat niet is kan nog komen O-) . Maar daar heb ik pas van het weekend weer even tijd voor. Maar met wat voor plaatje er dan op. Met het logo of met 1 van de figuren uit starwars. Jedi-koekjes bijvoorbeeld.

Dat zal Luca niks uitmaken denk ik.
Hij vind bv Yoda leuk en Darth Maul en de Troopers.
Het logo is ook goed.
Als je er tijd voor hebt,dan laat ik het helemaal aan jou over. :D
Misschien voor de meisjes uit zijn klas iets met een vrouwelijk figuurtje uit star Wars.
we laten ons verrassen. ;)
Vind het alleen al lief dat je aan ons denkt. :thumb:  :D

groetjes yvon

25

Ja heb gegluurd, heel leuk. Enne zag het net pas ook uit Rotterdam!!!!

Groetjes van 10