1

Onderwerp: Nieuwe foodprinter print niet, wat doe ik fout?

Ik heb al een zoekpoging gedaan, maar niet gevonden wat ik zocht, kan ook aan mijn zoekkunsten liggen ;).

Met kerst heb ik een foodprinter (canon 3600) gekregen. Dit weekend eindelijk een printerkabel en een kastje om 'm op te zetten gekocht, dus ik wilde gaan uitproberen, maar hij print helemaal niet.
Ik heb Icingsheets die dus in de achterste papierlade moeten. Mij lijkt dat ik daar 1 vel tegelijk instop?
Als ik op afdrukken duw dan zegt ie dat de cassette (dus de papierlade onderin) leeg is en ik papier moet bijvullen. Ik heb aangegeven dat er mat fotopapier gebruikt wordt en dat de achterste lade gebruikt moet worden, werkt niet.

Heb al geregeld dat mijn vriend morgen na zijn werk naar Bouwhuis gaat bellen (zit zelf bij Wendy voor de Barokworkshop :D), maar als het probleem nu al is op te lossen is dat nog beter natuurlijk!

Wie heeft er tips voor mij?

2

Re: Nieuwe foodprinter print niet, wat doe ik fout?

ik heb hem op envelop staan en zeg dan, dat het a4 is en dat hij van boven moet pakken, dan doet hij het wel.
misschien nog even de printerinstellingen goed vergelijken?

Groetjes, Dorothea.

3

Dat heb ik ook al geprobeerd, heb al diverse instellingen geprobeerd, maar steeds gaat het oranje lichtje knipperen en gebeurd er verder niks.

4

als het niet lukt, mag je er ook wel even mee langs komen?

Groetjes, Dorothea.

5

Dat is lief van je! Ik wacht morgen even af, kijken of het mijn vriend lukt als hij met Bouwhuis belt, en anders kom ik er graag mee langs!

6

Rebeck,

Ik heb ook een canon, en inderdaad kijken bij printereigenschappen daar staat papier invoer achterste lade deze moet je aanklikken anders probeerd hij inderdaad de onderste lade.
Groetjes Janine

7

ik had dat probleem inderdaad ook, maar zoals Sijan in het berichtje hiervoor zegt moet je bij eigenschappen de achterste papierlade selecteren en dan loopt ie als een trein!!

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

8

De achterste papierlade had ik ook geselecteerd, maar printer was eigenwijs.
Vriendlief heeft maandag Bouwhuis gebeld. Hoewel ze eigenlijk al ruim een half uur gesloten waren, waren ze erg behulpzaam. Printer doet nu wat ie moet doen.
Dot nog bedankt voor je aanbod!