Re: Een mooi stapeltje voor Lotte
Dank u wel dames
En wat een leuk compliment Mabaker

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een mooi stapeltje voor Lotte
Dank u wel dames
En wat een leuk compliment Mabaker

Ere wie ere toekomt.... 
Ik zag em gisteren al op CC! Echt super!!!!!
Ere wie ere toekomt....

Das toch nie normaal zeg wat een gave taart

Annemarie29 schreef:Heel anders, dit is Bumba bezoekt de echte clowns
.
Heel origineel en mooi.
Had jij Miley Cyrus geboetseerd? Zo ja de taart met Miley erop heb ik gemist, link
?
Ja ik had haar geboetseerd , ze wacht nog steeds op haar taartje en staat droog en stofvrij opgeborgen
![]()
Je zal nog even geduld moeten hebben , ik heb haar intussen ook wat aangepast
Dat had ik gezien, of nog weer verder aangepast? Ik wacht de taart iig geduldig af
.
Wat een werk maar super gedaan. 
Prachtig en met zoveel details dat je niet snel uitgekeken raakt .....super

nicole th schreef:Annemarie29 schreef:Heel anders, dit is Bumba bezoekt de echte clowns
.
Heel origineel en mooi.
Had jij Miley Cyrus geboetseerd? Zo ja de taart met Miley erop heb ik gemist, link
?
Ja ik had haar geboetseerd , ze wacht nog steeds op haar taartje en staat droog en stofvrij opgeborgen
![]()
Je zal nog even geduld moeten hebben , ik heb haar intussen ook wat aangepastDat had ik gezien, of nog weer verder aangepast? Ik wacht de taart iig geduldig af
.
Ja nog een aanpassing , ze zat zo ongemakkelijk hé... nu niet meer....ze moest nog te lang wachten op haar taartje om haar in die positie te laten zitten
Alle gekheid op een stokje 
WOW dit is één van de mooiste Bumbataarten die ik ooit gezien heb, prachtig gemaakt!!
Hij is echt helemaal super 
WOW dit is één van de mooiste Bumbataarten die ik ooit gezien heb, prachtig gemaakt!!
Als dat geen mooi compliment is ... BEDANKT!!! 
Wauw, wat een leuk en originele Bumba taart! Erg mooi 
Wauw, dit is echt een artistiek verantwoorde Bumba-taart.
Super al die boetseersels, ik scrol iedere keer ff heen en weer en dan zie ik ook iedere keer weer een nieuw prachtig geboetseerd detail.

prachtige taart heel erg mooi en veel diertjes en popjes toppie 
echt heel origineel! het gras is echt supermooi gedaan erachter!
Wat een geweldig leuke, vrolijke stapel. Super boetseerwerk ook weer 
Zooo schattig met al die details 
Dank je wel dames ... ben blij met deze leuke reacties

wat een leuke weer Nicole
groetjes Carla
Wow, helemaal leuk weer Nicole.
Dat vliegtuigje met bumba en dat beertje erachter....zooo lief!!
Geeft trouwens een speels effect op die manier gestapeld (vaak ook noodzaak he, met al die boetseersels, die passen bij mij ook nooit op dat smalle randje
)
Wow, helemaal leuk weer Nicole.
Dat vliegtuigje met bumba en dat beertje erachter....zooo lief!!
Geeft trouwens een speels effect op die manier gestapeld (vaak ook noodzaak he, met al die boetseersels, die passen bij mij ook nooit op dat smalle randje
)
Dat is de nagel op de kop als je niet schuift met je taart kan er bijna niets op en ik vind het juist leuk dat er zoveel op kan

WAUW!!!! Dat geverfde gras, die hekjes, de boetseersels.....
Jammer dat Bumba erop moest....

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een mooi stapeltje voor Lotte