Onderwerp: Een mooi stapeltje voor Lotte
Ik durfde in de titel bumba niet vermelden
Maar deze is toch weer héél anders , ik heb er een paar clowntjes bij gezet ...
Het meppertje

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een mooi stapeltje voor Lotte
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik durfde in de titel bumba niet vermelden
Maar deze is toch weer héél anders , ik heb er een paar clowntjes bij gezet ...
Het meppertje

Heel anders, dit is Bumba bezoekt de echte clowns
.
Heel origineel en mooi.
Had jij Miley Cyrus geboetseerd? Zo ja de taart met Miley erop heb ik gemist, link
?
dat heb je weer supermooi gedaan , erg leuk met die clowntjes

Wat leuk zeg. Daar zal wel een hoop werk in gezeten hebben. Maak je hiervan nou eerst een tekening ofzo..of verzin je gewoon naarmate je bezig bent hoe het eruit komt te zien?
Ontzettend leuke en vrolijke Bumba-taart. Echt een plaatje met al die mooi uitgevoerde boetseersels. Ik vind je geschilderde gras ook heel origineel en dat maakt de taart heel vrolijk.
Tieneke
Heel anders, dit is Bumba bezoekt de echte clowns
.
Heel origineel en mooi.
Had jij Miley Cyrus geboetseerd? Zo ja de taart met Miley erop heb ik gemist, link
?
Ja ik had haar geboetseerd , ze wacht nog steeds op haar taartje en staat droog en stofvrij opgeborgen
Je zal nog even geduld moeten hebben , ik heb haar intussen ook wat aangepast 
Wat een originele, prachtige Bumbataart.
Zo leuk geboetseerd weer. Het geschilderde gras achter de hekjes geeft de taart meer diepte, gaaf gedaan.
Ook het meppertje is 
Wat leuk zeg. Daar zal wel een hoop werk in gezeten hebben. Maak je hiervan nou eerst een tekening ofzo..of verzin je gewoon naarmate je bezig bent hoe het eruit komt te zien?
Er zit idd een hoop werk in
, maar ik maak geen tekening van mijn taart .... ik snuffel veel rond op google en wat ik leuk vind sla ik op en zo boetseer ik er dan op los en dat plaats ik dan op mijn taart 
Super Nicole! Wat een schitterende boetseersels! 
Wat een hele leuke taart is dit Nicole
En wat leuk allemaal geboetseerd, heel gaaf.
SUPER!! Wat een originele taart! En heel erg kleurrijk, ondanks de witte taarten.
Ben er stil van en heb inmiddels een paar keer naar boven gescrold om nog een keer te kijken...
Wat een super leuke taart zeg echt heel erg leuk!
Jaaa prachtig weer! Ik moet altijd even kijken als jij iets post. Ik vind het zo knap dat je zo goed kunt boetseren. Ik heb nu ook een poppetje in de maak, maar vind het echt niet gemakkelijk hoor, laat staan dat je er een stuk of tig maakt 
erg mooi!
super orgineel en geweldig wat een werk!!

Dank u wel dames!!! 
Prachtig!

Wat een superleuke stapel zeg!! En heel origineel. Geweldig gedaan!!

Dit is inderdaad een hele andere Bumba taart.
Mooi gedaan!!
Wat een prachtige taart.
Mag ik hem opslaan. Ik ben nog volop ideetjes aan het zoeken voor Xander zijn 1ste verjaardag.
Wat een prachtige taart.
Mag ik hem opslaan. Ik ben nog volop ideetjes aan het zoeken voor Xander zijn 1ste verjaardag.
Ja hoor doe maar 
Adembenemend mooi, jouw poppetjes lijken telkens weer zo uit de 'beeldjeswinkel' vandaan te komen, geweldig gedaan!! Ook dat hek, de zijkantjes, nou ja, alles, GEWELDIG mooi!!!!
Wat is dit een geweldige en gedetailleerde Bumba, prachtig!
Zo kan ik er wel meer zien hoor 
wauw bijzonder hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een mooi stapeltje voor Lotte