1

Onderwerp: en voorlopig even de laatste....

...ik weet niet waar ik ze moet laten in huis!
Neeee, je mag niet voetballen in de kamer denk om mijn serviesjes haha.
Als nieuw voorbeeld voor de workshop theeservies, kon ik gelijk mijn nieuwe kitsch taartstandaard gebruiken, oei die glimt je tegemoet!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7RDPG7PS.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTSATMS6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NGQ33AVP.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AGT3FRVS.jpg

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

2

Re: en voorlopig even de laatste....

Wow, ongelooflijk mooi!!!

3

soo hier word ik ff stil van...echt super :thumb:

4

Wauw, hier heb ik geen woorden voor!
Schitterend!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

5

Onwijs mooi zeg  :thumb:

6

Bedankt!!! het is ook zo leuk om te maken, iedere keer denk ik oh daar kan ik ook een mooi servies van maken haha

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

7

Weer een  schitterende variant Bianca!!! :thumb:  :thumb:

8

Super!

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

9

Oh, deze is ook weer gewelig, prachtig gewoon! Ik ben zo blij dat ik ene plekje heb op je workshop!!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

10

Oeh deze is toch ook wel super hoor!!! Mooi gedaan! Me like glim glim!!! :D

11

***ligt in katzwijm***

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

12

bestaat hier een howto van????????????????????? wat is dit schitterend zeg...... ben er confuus van!

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

13

wooooooooooo mooi zeg
't is dat dit een taartenforum is, als je zegt het is porselein zou ik je ook nog geloven  :thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

14 Laatst bewerkt door carol (23-01-2012 21:23)

o deze is ook weer zo schattig,verheug me al op de workshop  :)
groetjes Carla

15

Wow! Wat strak! is het echt cake of dummies?
waarmee heb je dat goud gedaan?
En je snapt natuurlijk wel dat ik heeeeeeeel graag wil weten waar je die taartstandaard vandaan hebt, te kitsch en cool voor woorden!!!! :Y

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

16

deze is ook weer supermooi! :thumb:
Ik wil eigenlijk wel wat meer weten over je workshops, data e.d ,maar kan niet vinden waar het staat?
En heb je hier veel ervaring voor nodig?
groetjes Jose'

groetjes  Jose'

17

Deze is echt weer geweldig mooi!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

18

Bedankt voor julie reacties, even wat vragen beantwoorden:

@nicky 67 ik kan er geen how to van geven omdat ik het theeservies als workshop geef (inmiddels door heel Nederland)

@UmFuFu deze theepot is met een dummie, voor het kerstservies heb ik wel een echte cake gebruikt, prima te doen, maar tijdens de workshop richt ik me meer op de technieken van kopje en beschilderen/decoreren, er blijft dan te weinig tijd over om een echte cake in model te snijden. Tijdens de workshop kan ik hierover wel tips en trucs geven.
tja die standaard, ik ben er ook weg van hij is super  :Y ! ik heb hem gekocht bij de landlevenshop op internet.

@joseetje op het forum bij de workshops staan verschillende locaties waar ik de workshop geef. Ik heb ook snel een overzicht geplaatst op mijn blog http://taart-van-bianca.blogspot.com/
Heb je geplaatste taarten bekeken maar dat gaat je wel lukken hoor! Het gaat erom dat je al ervaring heb in het bekleden van taarten en werken met fondant (bijvoorbeeld een strik maken) het tempo zal best hoog liggen omdat er veel te maken is  ;)

icing smiles

19

bianca, bedankt voor je snelle reactie, heb even gekeken op je blog, en zag dat de dichtsbijzijnde workshop voor mijn in deventer is,maar toevallig is dat nou net de dag dat ik carnaval vier  :think:
ga zeker je blog in de gaten houden voor eventueel andere data's, en wat betreft de snelheid, daar heb ik toch nog wel moeite mee, misschien iets vaker taarten maken :lol:

groetjes  Jose'

20

Joseetje zie maar hoor, maar als ik zo je taarten bekijk gaat het vast en zeker lukken, ziet er goed uit!! vooral doorgaan  :lol:

icing smiles

21

Dit is toch gewoon schitterend.  :D  Dit is gewoon kunst.

22

wat super gaaf, echt net echt!

Groetjes, Dorothea.

23

Ik vind deze variant ook al zo supermooi. Wat ben jij toch goed :Y . De kleurencombinaties van al de serviezen wat je inmiddels hebt gemaakt zijn allemaal perfect op elk servies afgestemd. En ze zijn ook nog eens zo verschillend, prachtig om te zien.

Vind het jammer dat dit je voorlopige laatste theeservies is wat jij maakt, ik had er graag nog wel meer willen zien. Maar ja, ik begrijp het probleem wel en ken het ook bij mijzelf (wel geen theeservies in huis), waar laat je al je creaties zonder dat de kids eraan komen. En je wilt niet continu ze er op wijzen dat ze niet in de buurt mogen komen van het servies.

24

Net echt als je het mij vraagt. Mooi hoor!!!  :Y

25

:thumb: Heel mooi servies, kunstig gedaan weer!
En de standaard staat er perfect onder.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!