Bedankt voor julie reacties, even wat vragen beantwoorden:
@nicky 67 ik kan er geen how to van geven omdat ik het theeservies als workshop geef (inmiddels door heel Nederland)
@UmFuFu deze theepot is met een dummie, voor het kerstservies heb ik wel een echte cake gebruikt, prima te doen, maar tijdens de workshop richt ik me meer op de technieken van kopje en beschilderen/decoreren, er blijft dan te weinig tijd over om een echte cake in model te snijden. Tijdens de workshop kan ik hierover wel tips en trucs geven.
tja die standaard, ik ben er ook weg van hij is super ! ik heb hem gekocht bij de landlevenshop op internet.
@joseetje op het forum bij de workshops staan verschillende locaties waar ik de workshop geef. Ik heb ook snel een overzicht geplaatst op mijn blog http://taart-van-bianca.blogspot.com/
Heb je geplaatste taarten bekeken maar dat gaat je wel lukken hoor! Het gaat erom dat je al ervaring heb in het bekleden van taarten en werken met fondant (bijvoorbeeld een strik maken) het tempo zal best hoog liggen omdat er veel te maken is
Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!! Voor meer info kijk opicing smiles