1

Onderwerp: Advies aub!! Kitchenaid of ...

Ik ben een hobby bakker.. met vooral cupcakes.. en af en toe wat anders.. en dan voor familie vooral nu nog.. ik hoop nog een keer uit te breiden.. maar nu heb een klein machine die over aanrecht gaat als ik snel aanzet.. ook kan niet veel in want loopt hij vast.. of hij maakt heel veel lawaai.. je kunt gewoon zien dat hij een beginner mixer is.. nu wil heel graag een nieuwe.. maar ik twijfel echt of ik een kitchenaid zou  halen.???!! is dit het waard het geld.. want is wel 600 euro maar dan heb je ook wat.. ik wil dan graag de roze.. :P maar nu zag bij sligro de witte voor 300.. maar dan ben bang dat ik spijt krijg en de roze wil.. of moet gewoon een kenwood nemen van pattsirie.. of een bosch?? please advies is welkom!!! ............

2

Re: Advies aub!! Kitchenaid of ...

Een kitchenaid is zn geld wel waard maar als je incidenteel bakt zonde van je geld

3

Cupcake, volg je hart en koop de rose KA. :Y

ook bij weinig bakken mag je schik van je spullen hebben ,
zelfs de soort bakvormen die je gebruikt kan je plezier erin al het verschil maken.

ik heb de kitchenaid en ben er heeeeel erg blij mee. zat zelf toen ook te twijfelen welke ik wilde. een kennis heeft de kenwood en die geprobeerd, maar nu ik mijn eigen ka heb ben ik blij dat ik daarvoor gegaan ben.

voor de glutenvrije taarten!

5

ja als je t graag wil moet je t vooral doen maar als je 1x per maand een taart bakt en de rest van de tijd er iets van 600 euro stof staat te vangen moet je je wel afvragen of je niet beter iets anders had kunnen doen met dat geld.
plus dat als je weinig in 1x bakt je kitchenaid eigenlijk overdreven is want kleine hoeveelheden neemt ie niet zo goed mee

6

Tja als je niet veel bakt is 600 euro best veel om uit te geven...ik heb zelf pas een patissier gekocht en ben daar ook heel blij mee..lijkt ook een beetje op een KA. Ben zelf ook nog maar net begonnen en vond 600 ook teveel om gelijk uit te geven. Doe waar je je goed bij voelt zou ik zeggen  ;)

7

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=182003  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

ik heb zo´n 30 jaar geleden een Kenwood Chef Major gekocht, kostte toen ruim 300 Gulden,gewoon als hobbybakster, voor mijn gezinstaarten en cakes, daar altijd zoveel plezier aan beleefd, dat ik je daarom mijn advies doorgaf: kun je ´m betalen: doen ´and have fun´, en hopen dat je er ook heeel lang plezier van mag hebben :Y

9

Ik heb sinds een week de KA en ik ben verliefd. Ik heb het ruim twee jaar met een handmixer van de Hema gedaan en er gaat een wereld voor me open.
Ik heb hem gekocht bij Dealbird. Is iets goedkoper en goede en snelle service.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!