Onderwerp: welk merk heteluchtoven hebben jullie
van welk merk hebben jullie een heteluchtoven
ik heb er een van primma donna en heb er eigenlijk niet zo goeie ervaringen mee dingen worden snel zwart en de temperatuur duurt lang voor die is bereikt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » welk merk heteluchtoven hebben jullie
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
van welk merk hebben jullie een heteluchtoven
ik heb er een van primma donna en heb er eigenlijk niet zo goeie ervaringen mee dingen worden snel zwart en de temperatuur duurt lang voor die is bereikt
Ik heb een Boretti, goede ervaring mee. Enige is dat je niet precies de temp in kan stellen. Dus tegenwoordig maar een metertje in de oven staan.
whirepool combimagnetron kan goed hetelucht mee doen.
bosch
Een inbouw van bauknecht
ook borettie
Siemens, perfect ding.
LG solar dom, prima apparaat
Ik heb in December een nieuwe gekocht. Ik had geen groot budget dus ben op zoek gegaan op internet. Ik heb hem dus gevonden, een indesit IF 51 K.A IX, totaal 209 Euro. Ben er super blij mee. Werkt goed en een hele mooie prijs. Ik kan je een email sturen met de link als je wil.
Ik heb een Boretti, maar ik ben erachter dat ik liever de onder/boven warmte gebruik dan de hetelucht optie.
een inbouw van Miele.
heel fijn ding!! en mooi
Ik heb een inbouw combimagnetron van Pelgrim. Ben er al aantal jaren helemaal blij mee. Ik vind het vooral prettig dat ik het draaien van de onderplaat uit kan zetten. En mijn taarten komen er mooi en lekker uit, dus wat wil ik nog meer....
Een fornuis met hete luchtoven van Ariston. Lekker groot, 90 cm, en heel veel mogelijkheden. Alleen de service vanuit de fabriek is waardeloos! Daarom zou ik een volgende keer (eh, hij staat er pas 2 jaar...) voor een ander merk kiezen.
Ik heb een combimagnetron van het merk LG
Graag zou ik een inbouwoven willen of een grote vrijstaande oven.
Mijn vaat wasser is pas stuk,dus kan tie mooi op die plek
als je taarten snel zwart worden moet je de temperatuur wat langzamer opbouwen. dus niet op 175 voor de gehele baktijd, maar beginnen met 140 graden. Afhankelijk van de grootte van je biscuit uiteraard.
Ik heb mijn oven gistermiddag opgeblazen... , dus ik heb vandaag naar een Sharp gekeken, lijkt me een prima oven!
Ik heb in December een nieuwe gekocht. Ik had geen groot budget dus ben op zoek gegaan op internet. Ik heb hem dus gevonden, een indesit IF 51 K.A IX, totaal 209 Euro. Ben er super blij mee. Werkt goed en een hele mooie prijs. Ik kan je een email sturen met de link als je wil.
Ik heb effe gegoogled en het is een hele mooie voor die prijs
Dit lijkt me meer een topic dat hoort onder "keuken- en andere apparatuur".
Ik ga jullie even melden.
Hoi Krizzy,
Bedankt voor je mailtje
Zal hem eens gaan bekijken.
Gr Liek
Ik heb de duurste van Ikea, 649 € was ie 3 jaar geleden, een hele fijne oven, gebruik hem veel. Hij heeft een aparte pizza en broodbak stand.
hier de Siemens Topline, met diverse functies, die ik veel te weinig uitprobeer ,
bevalt uitstekend, bak toch vaak op onder-bovenwarmte, las ergens dat je vooral cake daarmee beter bakt dan met hetelucht.
maar ga toch mijn boekje er weer eens bij halen, het weer is erg geschikt om eens wat te gaan experimenteren met de oven
en succes met kiezen.
Inbouw combimagnetron van Ikea Whirlpool. Bevalt eigenlijk heel erg goed Temperatuur instellen gaat wel direct met hele stappen maar nog nooit een mislukt biscuit (en ik gebruik niet eens biscuitmix )
Atag. Geweldig en mooi ding.
Al zou ik nu ALTIJD gaan voor een oven met zo'n pyrol. functie (zelf reinigend)..
Bakken is leuk, maar schoonmaken...
Een inbouw van bauknecht
Van vorig jaar
Hallo,
Ik heb gekozen voor een echte oven en geen combi-magnetron/oven.
Speciaal met het oog omdat conventioneel bakken=boven en onderwarmte beter bakt dan hetelucht.
Nu bak ik ook meestal gluten en tarwevrij dit vergt extra aandacht zodat het niet kurkdroog word, hetelucht droogt extra uit.
Oven is Whirlpool AKZ223, ideaal.
Ovenschotels zijn gaar als je thuis komt door de programmeer functie.:) Alleen nog ff een korstje maken en eten maar.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » welk merk heteluchtoven hebben jullie