Re: Ieieieieeks!!! Ik mocht Hans van Wolde een handje geven!!
Suus......ik kom er een (klein beetje!) op terug.......
(Ik heb hem even gegoogled (of hoe schrijf je dat?) maar ik kan me er iets bij voorstellen......'t Is een schatje!!)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ieieieieeks!!! Ik mocht Hans van Wolde een handje geven!!
(Ik heb hem even gegoogled (of hoe schrijf je dat?) maar ik kan me er iets bij voorstellen......'t Is een schatje!!)
En getrouwd 
Maar hij vond wel dat ik mooie ogen had 
Annelies schreef:Suus......ik kom er een (klein beetje!) op terug.......
(Ik heb hem even gegoogled (of hoe schrijf je dat?) maar ik kan me er iets bij voorstellen......'t Is een schatje!!)En getrouwd
Maar hij vond wel dat ik mooie ogen had
Oeps...pas op.....daar begint het meestal mee.....

Als ik met mijn mooie ogen wat meer opdrachten voor Beluga binnenhaal ben ik al blij 
Als ik met mijn mooie ogen wat meer opdrachten voor Beluga binnenhaal ben ik al blij
En ik voor/met jou ! 
Wat een beauty!
Hij is prachtig!! Wel een beetje flauw dat je er geen bruidspaartje op wilde zetten, had hier super bijgepast

Ja dat klopt inderdaad wel... Zal erop letten volgende keer 
Ik vind 'm zo mooi, kom nog een reactie geven.
Want behalve dat 't een beeldschone taart is, moet je natuurlijk ook excelleren in de kwaliteit van je gebak, vullingen e.d. om aan zo'n toprestaurant te mogen leveren.
Dus ook daarvoor

Wat een prachtige taart met schitterende bloemen! Wat gaaf om door Beluga benaderd te worden, zeg. Super voor je! 
Wederom een prachttaart Suuz!
Wat een prachtige taart weer! Geweldig!
Ik vind 'm zo mooi, kom nog een reactie geven.
Want behalve dat 't een beeldschone taart is, moet je natuurlijk ook excelleren in de kwaliteit van je gebak, vullingen e.d. om aan zo'n toprestaurant te mogen leveren.
Dus ook daarvoor![]()
Ben ik het helemaal mee eens!!!
Op deze foto's komt de taart nog beter tot zijn recht. Het is echt een beauty!
Hertje schreef:Ik vind 'm zo mooi, kom nog een reactie geven.
Dus ook daarvoor![]()
Ben ik het helemaal mee eens!!!
Ik eigenlijk ook wel 
Geweldig!!!!
OMG wat erggggggg!!
Ik heb vannacht over je gedroomt Suuz.............
Ik wist ook niet wie Hans van Wolde was.....en ben gister ook al gelijk gaan googelen
2 Michelen sterren dat is me nog al wat, dus kon me je gestuiter helemaal voorstellen.
Ik droomde dat mijnheer van Wolde zo onder de indruk was van je kwaliteiten dat je zijn vaste taart decorateur werd...
Ik vind je taart echt een juweeltje om naar te kijken. je bent een inspiratie voor vele! 
Dat is mijn droom ook San 
En dank je wel!
Werkelijk wat een schoonheid! Hoe heet je taart? Vind ik altijd zo leuk die taartnamen! Misschien de Topsy Woldy?
Ik hoop dat je meer opdrachten krijgt en jij kunt mooi iets wat die Hans niet kan!
Ik zie je topic nu pas, dus feliciteer je een beetje laat, maar dan wel van harte!
Goed meid, wat super voor zo´n iemand te mogen leveren! Die weet jouw werk op waarde te schatten. En gelijk heeft íe, want jouw taarten zijn niet alleen heel mooi, maar volgens mij ook hardstikke lekker. Dat flik je hem toch maar mooi effies dat kunstje!
En nu hopen dat Sannn´s droom uit gaat komen.
Een prachtige taart!!
Werkelijk wat een schoonheid! Hoe heet je taart? Vind ik altijd zo leuk die taartnamen! Misschien de Topsy Woldy?
![]()
Ik hoop dat je meer opdrachten krijgt en jij kunt mooi iets wat die Hans niet kan!
De taart heet Beluga 
Ik had 'm nog niet voorbij zien komen maar wat is ie geweldig mooi!
heel begrijpelijk hoor dat hij jou voor de taarten wil
deze ziet er ook weer zo mooi uit

Wow, wat een schitterende taart...en wat een prachtig verhaal. Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je nog even doorstuitert....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ieieieieeks!!! Ik mocht Hans van Wolde een handje geven!!