1

Onderwerp: Waar kun je een Kenwood kopen?

Ik maak tot nu toe al mijn taarten met een handmixer.  Maar nu ben ik toch wel toe aan een Kenwood!  :Y  (Patissier) Ik heb al gezocht op internet, maar wil hem toch liever kopen in een winkel. Weten jullie een winkel waar hij nu nog verkocht wordt? Hij heeft een tijdje in de aanbieding gestaan bij de Makro. Ik weet niet of dat nog steeds zo is? Natuurlijk heb ik al winkels in de buurt gebeld, maar nog geen succes. Ik hoop dat een van jullie iets weet!!!

Alvast bedankt

2

Re: Waar kun je een Kenwood kopen?

Ik dacht dat hij niet meer verkocht werd in Nederland? Er zijn al meerdere topics over, anders moet je even de zoekfuncties raadplegen..

Er waren eens cupcakes, taarten, koekjes en nog veel meer ander lekkers te vinden op http://www.bakverhalen.nl en https://www.facebook.com/bakverhalen

3

Ik heb hem gekocht bij Scheer & Foppen, alleen wordt het telkens verlaat dat hij binnenkomt! Dus hoop dat ik hem nog wel krijg!

4

ik heb hem ook bij de bcc gezien, weet niet of die er nog is hoor, succes verder met vinden :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

5

Ik weet niet welke het precies zijn maar er staan een aantal mixers in het foldertje van de Sligro. Je kunt de folders ook online bekijken.

Makro verkoopt ze ook

7

Kijk eens op vergelijk.nl. Misschien zit er een winkel die hem verkoopt wel in de buurt.

8

Bobshop.nl! Daar heb ik hem vandaan!

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

9 Laatst bewerkt door Annedepanne (20-01-2012 18:20)

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Maar ik zoek echt een winkel, waar ik binnen kan lopen. ;)  Ergens waar ze meer keukenapperatuur verkopen. Ik hoop op meer reacties!!

Groetjes

10

Volgens hun site verkoopt Mediamarkt ook Kenwood keukenmachines

11

Bedankt! Ik ben meteen gaan kijken... :P  Alleen helaas, ze hebben  genoeg van Kenwood, maar niet de Patissier! :(  Dat wordt nog even verder zoeken.

12

Ook ik wasw op zoek naar deze machine, had voor mijn verjaardag (november) geld gehad om 'm te kopen maar helaas overal uitverkocht en de leverdatum wordt steeds verschoven, ook bij de Makro uitverkocht en weet men niet of en zo ja wanneer hij weer leverbaar is, wel werd mij (vorige week) verteld dat hij momenteel landelijk uitverkocht is. Ik ga toch maar doorsparen voor een KA

13

Als je iemand kent met een Makro-pas kun je hem daar halen.

Ik heb hem niet gekocht, omdat ik me heb laten overhalen door een verkoper.
Heb er geen spijt van, maar ik vind het wel erg jammer.
Oke, oke.. nu moet ik het uitleggen ook;
Ik heb geen grote keuken (nouja..hij is vooral onhandig ingedeeld) en geen plek voor een standmixer. Toen ik hem vertelde dat ik hem dan in en uit het keukenkastje moest pakken zei de verkoper dat ik beter voor een handmixer kon gaan.
Dus ja.. nu heb ik een mooie glansrode Dualit  :thumb:
Maar de Kenwood ga ik zeker kopen nadat ik mijn nieuwe keuken heb, haha.

14

Ik was vorige week ook op zoek en omdat ik 'm nergens vinden kon heb ik met Kenwood gebeld. Op dit moment zijn ze  overal uitverkocht, en de patissier  gaat binnenkort uit het assortiment, maar er komt nog een levering binnen.

Ik heb ook de Makro gebeld en hij komt bij hen in folder 4 (ongeveer over 3 weken)

15

als eens op marktplaats gekeken...??

16

poezebeestje schreef:

Als je iemand kent met een Makro-pas kun je hem daar halen.

Ik heb hem niet gekocht, omdat ik me heb laten overhalen door een verkoper.
Heb er geen spijt van, maar ik vind het wel erg jammer.
Oke, oke.. nu moet ik het uitleggen ook;
Ik heb geen grote keuken (nouja..hij is vooral onhandig ingedeeld) en geen plek voor een standmixer. Toen ik hem vertelde dat ik hem dan in en uit het keukenkastje moest pakken zei de verkoper dat ik beter voor een handmixer kon gaan.
Dus ja.. nu heb ik een mooie glansrode Dualit  :thumb:
Maar de Kenwood ga ik zeker kopen nadat ik mijn nieuwe keuken heb, haha.

een glansrode Dualit is niet te versmaden, maar je kunt vlugger je keukenmachine uit een kastje toveren, dan 10 min met je handmixer in je hand staan ;)
hoop dat je niet al te veel spijt krijgt, en anders: MP! en toch gaan voor een andere ;)

17

Hier heb ik de mijne vandaan, inclusief extra glazen kom en extra siliconenmenger: woerdmanl

18

Die glazen kom en menger krijg je er dus gratis bij

19

oeps sorry, lees nu pas dat het over de kenwood gaat niet over de kitchenaid..

ik zelf heb hem bij de makro vandaan..het is echt een aanrader!

21

Bij de MediaMarkt zijn alle kenwoods (staan ongeveer 6 verschillende) dit weekend circa 50 euro goedkoper en ze hebben er nu  (tenminste in Amsterdam) een grote hoeveelheid van staan.

22

Ik wil hem ook heel graag en ben gaan zoeken. In folder 4 van de Makro stond hij helaas niet, hopelijk dan in folder 5... verder worden leverdata steeds uitgesteld en dus nergens meer te koop.
Weet je ook eindelijk wat je wilt en ben je bijna jarig :(
(Of zou het een stille hint zijn om voor de kitchenaid te gaan ;) )

23

hoi capagne,

ik heb idd het zelfde zat me helemaal lekker te maken en met smacht op folder 4 van de makro te wachten staat hij niet in verder zoeken en hopen dat hij dus in de volgende folder staat......ik wil hem zooooooo graag....
duimen draaien dus dan maar.

gruutjes
:thumb:

24

Hier nog een die op zoek is naar DE KENNIE :lol:  heb helaas geen makropas dus moet daar ook nog achteraan maar dat lukt wel alleen wanneer zou hij er in staan. :s  :s  :s  :s  :s  :s  :s  :s

Lieve groetjes van Nicole

25

hoi Boonsnic, ik heb wel een Makro pas dus.....woon welliswaar in apeldoorn maar mijn man is militair en een collega woont geloof ik bij jou ergens in de buurt woont.....maar denk dat er wel meer forum mensen bij jou in de buurt wonen waar je de pas van kan lenen toch??

gr lydia