Onderwerp: prinsessen: Doornroosje, Assepoester en Belle
Om het rijtje af te maken. een Sneeuwwitje voor mijn dochtertje.
Helga
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » prinsessen: Doornroosje, Assepoester en Belle
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Om het rijtje af te maken. een Sneeuwwitje voor mijn dochtertje.
ze zijn mooi geworden!
heel mooi hoor..
wat een mooie taarten parade!Vind zelf assepoester erg leuk geworden, maar zijn allemaal super mooi.
Mag ik je een tip vragen??? ik moet binnenkort voor mijn nichtje een mooie barbietaart maken.Toen ik dat laatste ging oefenen gleed de marsepein weg op de pop, hoe voorkom ik dat???
bedankt vast!
gr patty
leuk gedaan
wat een mooie taarten parade!Vind zelf assepoester erg leuk geworden, maar zijn allemaal super mooi.
Mag ik je een tip vragen??? ik moet binnenkort voor mijn nichtje een mooie barbietaart maken.Toen ik dat laatste ging oefenen gleed de marsepein weg op de pop, hoe voorkom ik dat???
bedankt vast!
gr patty
Je kan boterroom gebruiken om de cake af te smeren, maar ik gebruik liever zwarte of witte ganache. Die stijft mooi strak op zodat je er nadien goed mee kan werken. Ik gebruik wel rolfondant. Ik weet niet of dat in dit geval verschil uitmaakt.
mooi gedaan allemaal.
Heel mooi!!!!
bedankt!
Leuk zeg!
Mag ik vragen hoe je de plooien in de jurk van belle hebt grmaakt? Super!!!
Mag ik vragen hoe je de plooien in de jurk van belle hebt grmaakt? Super!!!
Ik heb eerst mijn cake in 8 delen verdeeld om er voor te zorgen dat alle delen gelijk waren.
Dan heb ik kleine lapjes suiker uitgerold en steeds 3 plooien erin gemaakt. Deze heb ik dan van onder naar boven op de cake geplakt.
Op 1 deel (1/8 van de rok) zijn ongeveer 24 plooitjes dus zijn dat 8 lapjes suikerpasta.
De zijkanten sneed ik af op de lijn van de rok en dan duwde ik deze wat in om een boller effect te krijgen.
Veel meer werk dan dat ik op het begin gedacht had.
Maar het resultaat was er wel, dank je.
Prachtige prinsessen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » prinsessen: Doornroosje, Assepoester en Belle