Re: Ieieieieeks!!! Ik mocht Hans van Wolde een handje geven!!
Ik had het je al 'gezegd' maar het is je gegund en ik vind hem helemaal super!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ieieieieeks!!! Ik mocht Hans van Wolde een handje geven!!
Ik had het je al 'gezegd' maar het is je gegund en ik vind hem helemaal super!!!
Suuz nogmaals(facebook) ,ik vind um waanzinnig ,kleur -vorm helemaal top
groetjes Carla
Who the .... is Hans van Wolde.......
Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij jou een handje heeft mogen geven!
Goed gedaan meissie......dit jaar gaat het allemaal gebeuren!!! 
Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij jou een handje heeft mogen geven
Ben het helemaal met Annelies eens, wat jij doet is kunst, een goede chef is ook nooit weg, weet ik uit eigen ervaring, die heb ik niet de hand geschud, die heb ik vroeger nog de billetjes gewassen......... 
die man herkent kwaliteit al van verre
zooooo mooi weer
moet jij niet eens aan een watermerk in je foto's gaan denken? wel zonde van de taart, maar toch....
Ik ken de goede man niet, maar als jij ervan gaat stuiteren dan stuiteren wij met je mee hoor
Je topsy is geweldig en heel erg leuk dat je zo een welverdiend opdracht hebt gekregen 
Heel erg mooi, m'n complimenten hoor!
Super chique!
Mooie kleur ook! 
Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij jou een handje heeft mogen geven!![]()
Helemaal mee eens!
Wat een toptaart!
En een lintje? Dat miste ik ook.... heel eventjes maar.
Verder heb ik alleen vol bewondering naar je prachttaart met die beeldschone bloemen gekeken.
Dank voor al je uitleg.
Kan me voor stellen dat je stuiterd. Prachtige taart weer!
Schitterend! En die rozen, echt top!
Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij jou een handje heeft mogen geven!![]()
Haha, dat is precies wat ík dacht 
Mooie strakke taart, zeg! Het is helemaal niet mijn persoonlijke smaak, dat goud en die broches, maar zo allemaal bij elkaar met die prachtige rozen erbij is het toch een heel mooi geheel 
moet jij niet eens aan een watermerk in je foto's gaan denken?
Zou het? Volgens mij is er niemand die deze als 'eigen' op zijn/haar site durft te zetten. Dan moet je er namelijk ook vrij zeker van zijn dat je hem mooi na kunt maken en dat lukt toch bijna niemand
En elke taartenbakker in Nederland herkent jouw taarten meteen als 'van jou' 
Zwaar onder de indruk, maar dan vooral van je taart en nog exacter je rozen en hortensia's. Schitterend gedaan. Ik ben het met Annelies eens, dit jaar gaan we nog heel, heel veel van je horen.
Tieneke
..... Ben even helemaal stil van zoveel lieve reacties....
Dank je wel allemaal!!
Voor een watermerk ben ik trouwens te lui 
Wauw mooi hoor suus!!!
Is erg mooi die kleur blauw! Die had ik volgens mij ook gebruikt bij jou toen ik de topsy workshop deed!! Heb ik heel veel plezier van van die cursus!!!!!
Heb nu ook mijn zelfgemaakte topsy op de site gezet....
Grtjes
Wauw wat een geweldige taart !
Wauw mooi hoor suus!!!
Is erg mooi die kleur blauw! Die had ik volgens mij ook gebruikt bij jou toen ik de topsy workshop deed!! Heb ik heel veel plezier van van die cursus!!!!!
Heb nu ook mijn zelfgemaakte topsy op de site gezet....Grtjes
Dank je wel!
Ja het is inderdaad dezelfde kleur.
En jouw eigen topsy had ik al lang gezien, hij is geweldig!!
Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij jou een handje heeft mogen geven
Ben het helemaal met Annelies eens, wat jij doet is kunst, een goede chef is ook nooit weg, weet ik uit eigen ervaring, die heb ik niet de hand geschud, die heb ik vroeger nog de billetjes gewassen.........
Dat vind ik een hele goeie!!!
Ik denk niet dat ik zijn billetjes mag wassen, maar ik zal het eens voorstellen 
wauw, wat geweldig zeg!!! Das niet de minste, maar die taart is dan ook weer geweldig!
Hij is moo-ooi!
Als dit een spoedje is....... Ik denk dat Hans in zijn handjes mag knijpen met jouw prestatie!
In 1 woord prachtig!
Echt een kunstwerk!
Van Hans van Wolde had ik nog nooit gehoord, maar...
Oh... wat een schitterende taart!!!

Ik denk niet dat ik zijn billetjes mag wassen, maar ik zal het eens voorstellen
Als hij dat afslaat is het geen echte vent...... 
respect zeg die hortensia is prachtig van kleur!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ieieieieeks!!! Ik mocht Hans van Wolde een handje geven!!