1

Onderwerp: mixer en blender tot 400,-

Hoi collega-baksters,

Over deze topic is al veel geschreven, maar ik ben er nog niet uit en wil graag jullie advies.
Aangezien ik nog geen enkel keukenapparatuur heb, ben ik aan het rond kijken voor een nieuwe mixer en een nieuwe blender. Naast de blender, hoef ik geen andere apparatuur, want ik doe eigenlijk alleen bakken. De blender mag bij de keukenmachine/mixer, maar als de mixer goedkoper is, kan deze ook los. Ik heb zo'n € 400,00 gespaard. Naast taarten en icing, bak ik ook nog wel eens zelf een pizza (deze deed doe ik nu nog met de hand :s ). Welke mixer raden jullie mij aan?

Bedankt alvast,
Petra

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

2

Re: mixer en blender tot 400,-

een kleine aanvulling: ik zelf zat te denken aan de Kenwood KM001 bij Wehkamp. Deze is nu vervangen door de KM010, maar ik hoef toch geen aanvullende items. Hij is wel met blender en nu voor € 333,00. Iemand bekend met deze? :o

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

3

Peca schreef:

een kleine aanvulling: ik zelf zat te denken aan de Kenwood KM001 bij Wehkamp. Deze is nu vervangen door de KM010, maar ik hoef toch geen aanvullende items. Hij is wel met blender en nu voor € 333,00. Iemand bekend met deze? :o

Na lang dubben heb ik nu ook mijn eigen "kennie" op de aanrecht staan. Deze variant is een chef. Het is wel een "verouderd" type, maar alle aanvullingen zijn nog steeds te krijgen. Hij doet het super. Ik ben zo enthousiast geweest dat ik veel te veel cupcake-mix heb gemaakt, daarom heb ik er maar een taart van gebakken. Echt super lekker.
Echt een aanrader, zowel deze kennie als een mega cupcaketaart :D

4

gefeliciteerd met je aanschaf en heel veel bakplezier.

als ik het goed begrijp heb je een ouder type via mp gekocht, heel goede koop vlgns mij, omdat deze vaak degelijker zijn dan nieuwe.