26

Re: Zonder Pooh... was er geen...

spijtig van jou moeilijke tijden... maar veel sterkte en tof dat je zo goed vriendin en steun hebt!
de ontwerp van de taart is heel knap!

Sterkte met alles, lijkt me verschrikkelijk (ook al heb je er wel zelf voor gekozen...) hoop dat je het een beetje red...

Wel een hele mooie taart  :thumb:

28

pffff, das niet niets zeg! ach ja Pooh is nou een maal een lief beertje ;)  respect dat je toch de taart hebt gemaakt in zo'n crisistijd, met of zonder hulp, ik denk dat het best moeilijk is om in zo'n situatie te taarten, creativiteit en kunst laten zich nou eenmaal niet dwingen.
dikke pakkerd

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

29

Heel veel sterkte!

De taart is  :thumb:  En super van Yvette dat ze je heeft geholpen!

Liefs, Zanoni

30

http://www.oocities.org/wrestlin_girl/wg/pooh.gif
Zocht je deze Dees? :lol:

Je bent een lieverd Dees, natuurlijk krijg je hulp! Al zeur je nog zo hard, wat trouwens nog wel meeviel ;). Je bent echt een kanjer, zoals je je er doorheen slaat. Dikke knuf!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

31

Meissie, een hele dikke knuffel! En ook voor Pooh ;)
De taart is prachtig, maar ik kan me voorstellen dat je hem met een dubbel gevoel gemaakt hebt. Zet hem op!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

32

Tjee Dees, wat een heftige periode maak je door. Je taart (en die van Yvette) is prachtig!
Enne.... Krommenie is niet zo ver he? Roep maar!

groeten Annemieke
Cake It

Heftig, je hebt er een hoop moet voor nodig om zo'n stap te ondernemen. Wens je dan ook heel veel sterkte en kracht toe. Dikke knuffel van mij.

Wat  lief van Yvette om je zo te helpen, en ze (jullie) heeft (hebben) er een prachtige taart van gemaakt.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline