1

Onderwerp: Zonder Pooh... was er geen...

Art nouveau taart voor mijn lieve collega die gisteren ging trouwen.

Ook maar even het verhaal erbij dan... Afgelopen donderdag heb ik mijn relatie verbroken. Nou ja... mijn huwelijk dus. Een zware beslissing waar ik lang over heb nagedacht. Sindsdien staat natuurlijk alles op zn kop. Zijn reactie is behoorlijk heftig, en alles is op dit moment zo zwaar en moeilijk. Ik had eigenlijk bedacht om dit allemaal na de verjaardag van mijn dochter te gaan doen omdat het dan wat rustiger is, maarja... soms gaan dingen zoals ze gaan...

tja... en dan had ik dus ook nog een bruidstaart staan... Ik heb in blinde paniek yvette (pooh) gebeld afgelopen maandag, en die heeft drie dagen naar mijn gezeur en gestuiter zitten luisteren. De taart is dan ook grotendeels haar werk. Ik heb af en toe een beetje meegefreubeld. Pooh... je bent echt een engel! Ik kan je niet genoeg bedanken voor alles! Het betekent echt heel veel voor me. Ik weet dat je niet van openbare spotlights houdt, maar het valt best mee... ik heb geen "Ode aan Pooh" in de babbel geopend. hahaha...

maar nu de taart:

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/405656_309673129076676_100001019744526_897680_1105933972_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/396313_309673335743322_100001019744526_897682_363603768_n.jpg

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Zonder Pooh... was er geen...

Och meis, is dát waar je zo van slag van bent.... Dikk, dikke knuf vanuit hier!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Liefs en sterkte!!!!!

Jacqueline

Sterkte

Knuff

5

Mooi gedaan meiden. Ik hoop dat het nog goed komt met je huwelijk, echt. Veel sterkte!

Tieneke

6 Laatst bewerkt door carol (13-01-2012 10:05)

jeetje wat heftig ,allereerst heel veel sterkte en kracht,dan heb je zeker nodig en wat lief van Pooh,fijn dat je daar ff op kon steunen en haar hupl had en de taart is  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes en een dikke knuf Carla

7

Ow wat vervelend! Dikke knuffel vanaf hier!

Maar jullie hebben een toptaart gemaakt en super lief van Pooh/Yvette dat ze je heeft geholpen!  :thumb:

Heel veel sterkte de komende zware tijd......... :Y

8

Mooie taart maar vooral heeeeeel veel sterkte met alles, ik kan me voorstellen dat je hoofd overal naar staat behalve naar taarten!!!
STERKTE!!!!!
(en superlief van pooh dat ze je zo geholpen heeft)

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

9 Laatst bewerkt door Annelies (13-01-2012 10:10)

Ik begrijp je ode aan Pooh volkomen......en hij is meer dan verdiend door Yvette. Ze staat altijd voor je klaar en ze is de beste vriendin die iemand zich maar kan wensen!! Ik sluit me dan ook zonder aarzelen bij je aan!

Ik vind de oorzaak heel erg voor je Dees, zelfs al weet ik dat je er lang over hebt nagedacht, want niemand neemt zo'n stap lichtzinnig.
Ik hoop dat je rust en kracht vind en weer plezier in alles wat je gaat doen.

Veel liefs van mij!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

10

Och.....wat verdrietig , fijn dat die lieverd van een Pooh je kwam helpen / troosten Er gaat toch niks boven zo een vriendin
Moedige beslissing die je niet zomaar neemt, je leven staat op slag op z'n kop
En jullie hebben dan toch maar een geweldige taart afgeleverd  :thumb:

11

Jemig Dees....heavy stuff meis!! Sterkte de komende tijd...en dat Pooh een toppertje is weten we al langer!  ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

12

heftig hoor!! wat fijn dat je zulke goede steun en hulp hebt gekregen!

de taart ziet er mooi uit!!!

13

Sterkte!

En wat fijn dat Pooh je heeft geholpen! De taart is mooi!

14

Wens je heel veel sterkte, zal zeker niet makkelijk zijn...

Taart is prachtig geworden !

15

Dees, heel veel sterkte! Dikke knuf vanuit de Kleis!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

Super van Pooh :thumb:

Dees, heel vervelend voor je, ik hoop dat je je er een beetje goed doorheen gaat slaan! Heel veel sterkte, knuffel en kus!!

( :o wel leuk trouwens, een Mackintosh design)

I never met a calorie I didn't like....

17

Hoe dubbel is het dan als je ook nog zulk van je opdrachten hebt staan, maar that´s live. Dapper van je dat je hulp gevraagd hebt.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.

18

Wat heftig meid, om zo'n beslissing te moeten nemen. Heel veel sterkte ermee !

Hiermee hebben jij en Pooh samen een pracht-taart weggezet !

Groetjes, Conny

19

Heel veel sterkte de komende tijd, je hebt een moedige beslissing genomen! Het wordt zwaar, maar geloof me, over een tijdje wordt alles beter!

Mooie taart heb je gemaakt samen met Yvette. Dat heb je nu wel nodig, een goeie vriendin!

20

Oh moppie toch! Wat vreselijk voor je. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe de komende tijd! Een hele dikke knuf voor jou en je meissies! Pooh je bent een toppertje, maar dat wisten we inderdaad al!

Oja vergeet ik bijna te zeggen dat de taart heel mooi is geworden.

Veel liefs Rafaëla

21

Dees, dit is wel erg heftig!!! Meid, wat een beslissing en wat een dal, dat je door gaat. Wens je heel veel sterkte! En natuurlijk een dikke pluim voor Pooh, een echte vriendin die er staat als je haar nodig hebt! Knuf voor jullie beiden.

Groet, Jolanda

22

Lieve Desiree,

Heel veel sterkte de komende tijd. Wat een moeilijke beslissing inderdaad. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Virtuele knuffel!

Mooie taart hoor meid(en)!!

:)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

23

Lieve Dees,

Ik wil je heel veel sterkte wensen en als je hier even stoom wil afblazen ben je welkom hoor meid!

:Y

24 Laatst bewerkt door Hertje (15-01-2012 19:07)

Heftig om zo'n beslissing te moeten nemen, knap om de keuze te durven maken.
Hopelijk ziet alles er sneller dan verwacht weer lichter voor je uit!
Heel veel sterkte gewenst in je nieuwe situatie.
Een dikke knuffel vanuit Apeldoorn.

De taart is  :thumb:   

En Pooh is echt helemaal :thumb: :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Phoe, het is altijd lastig om zo'n stap te nemen, veel sterkte!
Lief van Pooh om je te helpen  :thumb: